2022 február 12
Manapság a vizuális megjelenés fontossága felértékelődött, így mindenképpen számít. Egy szint felett már elvárják az érdeklődők, látogatók, vásárlók azt, hogy a cég jól nézzen ki online és offline is.
2021 augusztus 11
Egy jól összerakott infografika rengeteget hozzátehet a szöveghez. Legyen szó akár egy kiadványról vagy épp egy blogbejegyzésről, a látványos vizuális elemnek köszönhetően sokkal jobban fogják majd érteni mit is szeretnénk kommunikálni.
2021 június 29
Főként a marketingszakemberek számára fontos hír, hogy 2021. június 30-án megszűnik a Facebook Analytics, mely arra volt hivatott, hogy képet kapjunk a látogatóink tevékenységéről.
2021 február 18
Ez a cikk nem a marketing mélységeiről szól, nem esettanulmány, hanem inkább a marketingről alkotott gondolataid, véleményed formálását hivatott alakítani.
2021 január 28
Mindennapjaink szerves részéhez tartoznak a tipográfiai elemek. Találkozunk velük, ha újságot, könyvet olvasunk, vagy egy weboldalon böngészünk.
2021 január 6
A videók a mindennapjaink szerves részét képzik, általuk gyorsabban teszünk szert új tudásra vagy ismerünk meg közelebbről akár egy szakmát, egy programot vagy épp elsajátítjuk a tökéletes kenyérsütés fortélyait.
2020 november 11
Korábban írtunk már egy cikket arról, mit érdemes tudni a Google Analytics szolgáltatásáról, és hogy hogyan épül fel, ezt itt tudja elolvasni! Most pedig egy újdonságról szeretnénk beszámolni a Google Analytics 4-ről! Ismerje meg velünk együtt ezt az új elemzési funkciót!
2020 október 27
Szeretnénk segítséget nyújtani azoknak, akik kiadványt akarnak terveztetni, hogy mire figyeljenek és hogyan kommunikáljanak a szerkesztő szakemberekkel annak érdekében, hogy minőségi munka legyen a végeredmény.
2020 szeptember 14
Mi is az a Pantone-rendszer és hogyan választják ki a következő „Év színét” minden év végén? Utánajártunk a Pantone-színskála kialakulásának, megismerkedtünk a történelmével és megvizsgáltuk, hogy mikor és hol használjuk az RGB, CMYK és Pantone színkódolásokat. És, hogy mi köze van a Pantone-nak a divathoz?…cikkünk végén erre is fény derül.
2020 augusztus 6
A folyamatosan változó közösségi média világában, állandóan képben kell lenni. Ami az egyik nap még működött, az lehet, hogy pár nap múlva már megváltozik.
2020 július 28
Arra, hogy weboldalad hatékonyságát mérni tudd, már számos analitikai eszköz létezik, azonban kétségkívül az egyik legelterjedtebb és leghasznosabb közülük a Google Analytics eszköze.
2020 július 22
Bizonyára hallottál már a Pinterestről, esetleg alkalmanként használtad is, de csak, mint magánember. Valószínűleg eddig az meg sem fordult a fejedben, hogy akár érdemes lehet beépítened az online kommunikációdba, mint hasznos marketingeszközt.
2020 április 24
Milyen egy jó logó? Egyszerű, lényegre törő, a te céged jut eszükbe róla az embereknek és nem másra asszociálnak… Igen, ezt már tudjuk. Belegondoltál már, hogy a „nagyok” hogyan kezdték, hova fejlődtek? Ha még nem, most megteheted!
2020 március 28
A home office alapesetben sok ágazatban használható működési modell, de vészhelyzetben, vesztegzárban, karanténban először nem az előnyeit érezzük. A céged folyamatait át kell hangolnod távmunka lehetőségeire. Szoftverek, alkalmazások kellenek, amik segítik munkád. A Google és a Microsoft is 6 hónapig ingyenessé tett szoftvereket elsősorban találkozók, tanfolyamok online lebonyolítására. Részletes elemzésekbe nem bocsátkozok csak alaptulajdonságokat említek meg, de kezelésük egyszerű, így a munkafolyamatok könnyen átvihetők az online térbe, ha viszont nincsenek kidolgozott folyamataid, itt az idő hogy alkoss! Annyit hozzátennék, hogy ezek csak eszközök, amiket nekünk kell élettel megtölteni.
2020 március 11
Grafikus, webdesigner vagy esetleg marketinges vagy? Jó minőségű képből sohasem elég, de nehéz jó minőségűt fotókat találni. A másik probléma a bőség zavara, hiszen rengeteg stock fotót értékesítő oldalt találunk. Igyekeztem pár specifikus weboldalt összeszedni, hátha ezeket nem ismered. Általában kettőt-hármat használ mindenki, de speciális esetekben bizony órákig tartó kutatás lesz egy kreatívhoz leginkább passzoló fénykép megtalálása.
2020 február 26
Az arculati kézikönyv egy cég, intézmény, civil szervezet logójának, arculatának vizuális megjelenésének elemeit, illetve használatuk szabályrendszerét tartalmazza…
2019 november 17
Mielőtt egy termékkel vagy szolgáltatással betörnél a piacra, mindenképp meg kell határoznod a célcsoportot, akinek szánod. Ezt bizonyára mindenki tudja, aki kicsit is jártas a marketingben. Azonban ez nem olyan egyszerű, mint amilyennek először tűnik. Mindegy hány éve vagy jelen az üzleti világban, felmerülhet a kérdés benned, hogy mégis ki a te célcsoportod? Kinek akarsz eladni? A válasz pedig korántsem egyértelmű, ugyanis nincs olyan termék vagy szolgáltatás, amire mindenkinek szüksége van. Sok buktatója lehet, ha rosszul választod meg a célcsoportot, a céged könnyen veszteségessé válhat. Akkor tudod meghatározni pontosan a célpiacodat, ha meg tudod mondani, ki neked a tökéletes vásárló.
2019 november 9
Mészáros Robival való ismeretségünk több évre tekint vissza. Első alkalommal az egyik Marketing Fesztiválon találkoztunk, ahol mint előadó hirdette a márkaépítés fontosságát. Tagja vagyok a közösségének (BrandBirds Klub), részt vettem számos rendezvényén és bátran mondhatom, hogy Robi kishazánkban ma a KKV márkák nagykövete. Nagyon fontos munkát végez, hiszen hitet, önbizalmat ad olyan kisvállalkozóknak, akik fantasztikusak saját területükön és tényleg értéket tudnak adni vásárlóiknak, de bizonytalanok hogyan építsék föl magukat. Ennél időszerűbb nem is lehetne a beszélgetésünk, hiszen ma semmi nem lehet erősebb, mint a saját magad és a céged köré felépített jó és összetartó közösséged; ebben pedig Robi maradandót alkotott!
2019 október 25
A jó válaszok után az arculat zökkenőmentesen születik meg és olyan lesz, amilyet mindig is szerettél volna. Jól kérdezni nehéz, úgy kérdezni, hogy pontosan meg is tudd,amit akarsz, az már művészet. Ha bármilyen grafikai anyagot készítünk, jó kérdéseket kell...
2019 szeptember 7
Vállalkozásunk pozicionálásához, megjelenéséhez, marketingéhez az igényes és átgondolt arculat az egyik legfontosabb elem. Árulkodik rólunk azelőtt, hogy találkoznánk leendő ügyfelünkkel és bizalmat épít azután. Megmutatja, mennyire vagyunk hitelesek, igényesek, ha figyelünk arra, hogy online és offline egyaránt felhasználói élményt adjunk, aminek számtalan ismert és ritkábban használt eszköze van.