Hogyan lesz kitűnő könyved? Útmutató, a kézirattól, a nyomdáig!

Hogyan lesz kitűnő könyved? Útmutató, a kézirattól, a nyomdáig!

Ebben a cikkben összefoglalom mindazt, amit át kell neked is gondolnod, mielőtt a műszaki szerkesztőnek átadnád a sok munkával összeállított kiváló anyagodat, illetve azt az utat mutatom be ahogy nyomdakészen a kezedbe kerül a könyved. A reklám helye: (A fenti könyvet...
31 érv a tartalommarketing mellett. És te belefogtál már?

31 érv a tartalommarketing mellett. És te belefogtál már?

  A tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után és az eddigi kontent marketingről szóló cikkeink elolvasása után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor...
12+ ingyenes grafikai eszköz a vonzóbb vizuális marketinged érdekében

12+ ingyenes grafikai eszköz a vonzóbb vizuális marketinged érdekében

A vizuális elemek többet érnek a szavaknál Update: 2017.12.01. +3 eszközzel Ahogy az alcímben már írtuk, egy kép többet ér ezer szónál. Vagy legalábbis hatvan-ezerszer gyorsabban tudjuk feldolgozni őket, mint a szavakat. Ha szeretnéd felhívni magadra a célközönséged...
A tartalommarketing titkai! Hogyan? Mit? Miért és mivel?

A tartalommarketing titkai! Hogyan? Mit? Miért és mivel?

Beszélgetés Bártfai Balázzsal a „Tartalommarketing a gyakorlatban” című könyv szerzőjével. Ha ma bármilyen szinten is foglalkozol az online világgal, biztosan találkoztál azzal, hogy azt tanácsolta a marketinges, hogy készíts tartalmat. Blogolj, terjeszd és minden jó...
Így lesz jogtiszta képed ingyen az internetről

Így lesz jogtiszta képed ingyen az internetről

Az internetes tartalommarketing egyik legnagyobb rákfenéje szokott lenni a jogtiszta képek előállítása. Egy céges blog esetében vagy akár csak a weboldal grafikai elemeinek megvalósítására sokszor nincs lehetőség saját fotóst vagy grafikust felkérni. Bár szakember...
Egy szórólap is lehet ütős, ne érd be az átlagossal!

Egy szórólap is lehet ütős, ne érd be az átlagossal!

Tűnj ki az unalmas tömegből! Hányszor kaptál szórólapot az utcán? Amikor megérkezel otthonodba, mindenféle lapot találsz a táskádban. Egy „házat veszek a környéken” fecnit, egy „szerelő jó áron” hirdetést, esetleg a közeli szupermarket jövő heti ajánlatát. Emlékezz...
Mi az a mockup? Hogyan tudod használni? És mire jó?

Mi az a mockup? Hogyan tudod használni? És mire jó?

Számos helyen láttad már, hogy egyes cégek mindig tökéletes környezetben prezentálják munkájukat, de eddig el sem tudtad képzelni, hogy is csinálják ezt valójában? Természetesen vannak olyanok, akik profi fotós stábbal készíttetik el azokat a képeket, de ezt ugyebár...
Brand, avagy márkaépítés, ultramaraton a marketingben. II. rész

Brand, avagy márkaépítés, ultramaraton a marketingben. II. rész

Az előző részben taglaltuk, hogy miért is szükséges számodra is márkaépítés. <Az I. részt itt találod> Szeretném tovább folytatni a gondolatfolyamot azzal, hogy mit is kell tenned a márkád érdekében, hiszen aki márkát épít, az a jövőt építi.   Mit gondolj...
Brand, avagy márkaépítés, ultra maraton a marketingben. I. rész

Brand, avagy márkaépítés, ultra maraton a marketingben. I. rész

Egy vállalkozásnak ma tisztában kell lennie azzal, hogy a sikeres marketinghez elengedhetetlen a fogyasztói igények pontos ismerete és tudom, hogy te egy ilyen vállalkozó vagy. Elköteleződést, érzelmi kötődést kell kialakítanod a céged felé, mert ez az ami...
LEGYÉL kiállító, mert ha jól csinálod dőlni fognak az ügyfelek!

LEGYÉL kiállító, mert ha jól csinálod dőlni fognak az ügyfelek!

Az online üzletek elszaporodásával sokan elkezdték temetni a különböző kiállításokat, expókat, de a tapasztalatok azt mutatják, hogy mindez felesleges volt: kiállításra járni vagy kiállítani még mindig remek móka és üzletileg is egy hatékony megoldásról van szó....
Marketingkommunikáció fogalma, célja és a 4P modell

Marketingkommunikáció fogalma, célja és a 4P modell

A marketingkommunikációnak a grafikusok is nap- mint nap részesei. Valamilyen szinten marketingesnek is lennünk kell, egyébként hogyan tudnánk olyan megjelenítést, hívószavakat, színeket javasolni, ami működik a vevőknél. Tisztában kell lennünk nekünk is az...

Pin It on Pinterest