Brand, avagy márkaépítés, ultramaraton a marketingben. II. rész

Brand, avagy márkaépítés, ultramaraton a marketingben. II. rész

Egy vállalkozásnak ma tisztában kell lennie azzal, hogy a sikeres marketinghez elengedhetetlen a fogyasztói igények pontos ismerete és tudom, hogy te egy ilyen vállalkozó vagy. Elköteleződést, érzelmi kötődést kell kialakítanod a céged felé, mert ez az ami megkülönböztet és felemel, de akár gyorsan romba is dönthet.

Kampányötletek, amiken gondolkodni sem kell, mert már az asztalon hevernek

Kampányötletek, amiken gondolkodni sem kell, mert már az asztalon hevernek

Ma már nincs olyan valamire való cég, amely ne futtatna rendszeresen marketingkampányokat. Sokan azonban már az ötletelés fázisában feladják, mondván: „Nincsen semmi konkrét apropóm”. Ha te is közéjük tartozol, akkor sokat fog segíteni ez a cikk. Kell egyáltalán felütés vagy nem? A válasz röviden az, hogy: igen.

Brand, avagy márkaépítés, ultra maraton a marketingben. I. rész

Brand, avagy márkaépítés, ultra maraton a marketingben. I. rész

Egy vállalkozásnak ma tisztában kell lennie azzal, hogy a sikeres marketinghez elengedhetetlen a fogyasztói igények pontos ismerete és tudom, hogy te egy ilyen vállalkozó vagy. Elköteleződést, érzelmi kötődést kell kialakítanod a céged felé, mert ez az ami megkülönböztet és felemel, de akár gyorsan romba is dönthet.

LEGYÉL kiállító, mert ha jól csinálod dőlni fognak az ügyfelek!

LEGYÉL kiállító, mert ha jól csinálod dőlni fognak az ügyfelek!

Az online üzletek elszaporodásával sokan elkezdték temetni a különböző kiállításokat, expókat, de a tapasztalatok azt mutatják, hogy mindez felesleges volt: kiállításra járni vagy kiállítani még mindig remek móka és üzletileg is egy hatékony megoldásról van szó. Megmutatjuk, hogyan tudsz te is olyan sikeres lenni egy kiállításon, hogy hozzád is dőljenek a vevők.

Marketingkommunikáció fogalma, célja és a 4P modell

Marketingkommunikáció fogalma, célja és a 4P modell

A marketingkommunikációnak a grafikusok is nap- mint nap részesei. Valamilyen szinten marketingesnek is lennünk kell, egyébként hogyan tudnánk olyan megjelenítést, hívószavakat, színeket javasolni, ami működik a vevőknél. Tisztában kell lennünk nekünk is az alapfogalmakkal, némi pszichológiával, tipográfiával, a színek hatásával, hiszen az ügyfeleinknek szüksége van erre.

A jövőd alapja az arculatod, ugye nem bízod a véletlenre!

A jövőd alapja az arculatod, ugye nem bízod a véletlenre!

A változást mindenki észreveszi és lehet pont erre a változásra van szükséged, mert a vevők figyelemmel fognak megajándékozni, amit ha ügyes vagy nagyon jól tudsz kamatoztatni. Foglalkozz vele és meghálálja sokszorosan! Az arculatot gyakorlatilag minden cégvezető másképpen értelmezi. Van, aki szerint egy logó az arculat, amit a szomszéd Pistike készített 20 évvel ezelőtt, van aki már ezen túljutva készített egy szövegszerkesztőben valami levélpapírt vagy egy-két arculati elemet, de ezen túlra a cégek 80-90%-a már nem jut el.

Ma már a MAGAZIN is menő! Offline csatorna, ami hatékony!

Ma már a MAGAZIN is menő! Offline csatorna, ami hatékony!

Mire kell számítanod, mennyi munkát igényel, és milyen buktatói vannak, ha eldöntötted, hogy a marketingedet megtámogatod egy céges Magazinnal Hasznos, szép és gyönyörűen mutat a vevőd asztalán! Zaj, zaj és zaj mindenhol, minden percben. Óriási reklámzaj éri az...
Hogyan érheted el a weben, hogy már ismeretlenül is megbízzanak benned?

Hogyan érheted el a weben, hogy már ismeretlenül is megbízzanak benned?

Köztudott, hogy az interneten rengetegen esnek átverés áldozatául, így a vállalkozásoknak egyre nehezebb elnyerni látogatóid bizalmát. Te mint weboldal tulajdonos azt szeretnéd, hogy minél többen minél több időt töltsenek az oldaladon. Ha a következő néhány trükköt alkalmazod.

Profi névjegy az első lépés a nyerő üzlethez! 2.

Profi névjegy az első lépés a nyerő üzlethez! 2.

Van marketing értéke, kreatív, ötletes, a tiéd és rád jellemző! Tűnj ki a tömegből, mondá mindegyik marketinges! Nagyon igaza van, még ha nagyon közhelyes is! Kitaláltál egy irtózatosan jó marketinget a névjegyedre, de te nem fogod elrontani a kialakításával, tervezésével, mert elolvasod ezt a cikket.

Pin It on Pinterest

Share This