Tanulás és önfejlesztés a céged fejlődésének motorja – könyvajánló

Tanulás és önfejlesztés a céged fejlődésének motorja – könyvajánló

Ha nem szeretsz olvasni, de keresed a fejlődési lehetőségeket, nézz olyan videókat (pl. Ted videók), amiből tanulni tudsz. Hallgass podcast-et (pl. Kreatív Kontroll podcast), hangos könyveket! Ha ez szokásoddá válik, haladj tovább a könyvek felé, mert egy könyv olvasása, azért mindig egy mélyebb megértéssel. Olvass minél több könyvet és kezdd el megvalósítani a gyakorlatban is!

Egyszerű és hasznos arculati útmutató, kisvállalkozóknak – Brand board

Egyszerű és hasznos arculati útmutató, kisvállalkozóknak – Brand board

Ha még kicsi a céged, vagy egyéni vállalkozó vagy, de nagy terveid vannak akkor ez lehet az első arculati útmutatód.
Nem drága, nem bonyolult, de azok az alapok, amire feltétlenül szükséged van a mindennapi kommunikációhoz, azt tartalmazza. Egyszerűen ránézel és máris megvan milyen irányt kell követni, a grafikus csak rápillant és nem fog nagyon gondolkodni a megjelenéseden, hanem elkészíti.

ISBN szám igénylése. Kitől, mikor, mire, hogyan? Kérdések és válaszok.

ISBN szám igénylése. Kitől, mikor, mire, hogyan? Kérdések és válaszok.

Könyvet írsz, megvan a kéziratod és elgondolkodsz azon, mi legyen a következő lépés. Keresel egy tördelőt, műszaki szerkesztőt, aki elkészíti neked a könyvet, (egy cikk a lépésekről), de kéri tőled az ISBN számot. Hallottál már róla, de igazából nem tulajdonítottál neki nagy jelentőséget. Kérdéseid vannak, amiket nem biztos hogy a grafikus meg tud válaszolni.

Marketing tanulságok, amikből te is okulhatsz.

Marketing tanulságok, amikből te is okulhatsz.

Egyre többet tanulok a marketingről legfőképpen könyvekből, cikkekből, esettanulmányokból és a saját tapasztalataimból is. Egy-egy jó ötlet és egy-egy jó megoldás már megragad bennem, ezért gondoltam leírok két pozitív példát, ami inkább tanulságos, mint újdonságot hordozó.

Ami a tartalommarketingben és az e-mail marketingben tilos! Tanulj mások hibáiból!

Ami a tartalommarketingben és az e-mail marketingben tilos! Tanulj mások hibáiból!

A tartalmad maga a márkád. Kell, hogy saját hangja legyen. Ha a tartalmad általános, ha nincs saját filozófiája, akkor a márkád is általános, mindenféle saját filozófia nélkül. A legjobb tartalmak rövid-, közép- és hosszú távon is eladásokat generálnak. Ha nem hiszed, járj utána! A márka fontosságát ma egyre többen fedezik föl, hiszen a megkülönböztetés, a kitűnés a piacon mindenki számára létfontosságú.

31 érv a tartalommarketing mellett. És te belefogtál már?

31 érv a tartalommarketing mellett. És te belefogtál már?

A tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után és az eddigi kontent marketingről szóló cikkeink elolvasása után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk „néhány” tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés.
Azt a tényt ne feledd el hogy nem ez a legegyszerűbb és leggyorsabb módja a marketingnek, viszont hogy hosszú távon az egyik leginkább hatékony stratégia az biztos.

12+ ingyenes grafikai eszköz a vonzóbb vizuális marketinged érdekében

12+ ingyenes grafikai eszköz a vonzóbb vizuális marketinged érdekében

Ahogy az alcímben már írtuk, egy kép többet ér ezer szónál. Vagy legalábbis hatvan-ezerszer gyorsabban tudjuk feldolgozni őket, mint a szavakat. Ha szeretnéd felhívni magadra a célközönséged figyelmét, akkor itt az ideje, hogy elkezdj képekben kommunikálni. Nem mindenki ért a Photoshophoz, illetve nem mindenki szeretne előfizetést fenntartani, hogy néhány képet megszerkesszen felületeire.

Hogyan kérj egy nyomdától árajánlatot! Útmutatók és példák hogy ez többé ne legyen probléma.

Hogyan kérj egy nyomdától árajánlatot! Útmutatók és példák hogy ez többé ne legyen probléma.

Hogyan kérj ajánlatot egy nyomdától, legyen az digitális, avagy nagyobb ofszet nyomda?
Mikor milyen kiadvány típusnál, melyik technológia, papír lehet az optimális választás?
Ha dolgozol nyomdával, de nem érted miket írnak az ajánlatukban, akkor ez a cikk különösen hasznos lesz számodra. Néhány hasznos tippet fogsz olvasni és ezután tisztában leszel az alapokkal. Jó ha tudod, mert nyomdával mindenkinek van dolga.

A tartalommarketing titkai! Hogyan? Mit? Miért és mivel?

A tartalommarketing titkai! Hogyan? Mit? Miért és mivel?

Beszélgetés Bártfai Balázzsal a „Tartalommarketing a gyakorlatban” című könyv szerzőjével.
Ha ma bármilyen szinten is foglalkozol az online világgal, biztosan találkoztál azzal, hogy azt tanácsolta a marketinges, hogy készíts tartalmat. Blogolj, terjeszd és minden jó lesz, hiszen szakértő leszel, szeretni fogja a Google és ömleni fognak az érdeklődők, sőt a megrendelések is. Balázs volt az első, aki leírta, hogy ezt hogyan csináld, érthetően, példákkal és itt Magyarországon!

Chatbot! Kinek, mit és hogyan érdemes? – beszélgetés Bártfai Balázzsal

Chatbot! Kinek, mit és hogyan érdemes? – beszélgetés Bártfai Balázzsal

Mostanában a chatbot felkapott téma. Már nem mai fejlesztés, de most kezdték el használni robbanásszerűen. Van benne potenciál. Kinek érdemes használni?
Nemrégiben beszélgettem Bártfai Balázzsal a “Tartalommarketing a Gyakorlatban” című könyv szerzőjével abból az apropóból hogy az INFOARTNET MAGAZINT a tartalommarketing köré építjük fel.. A magazinba nem fért be a teljes 2 óra anyaga, viszont a chatbotokról szóló részt nem szerettem volna elhagyni semmiképpen sem. A cikk hosszú, de aki épp egy chatbot építésén gondolkodik, vagy csak érdeklődik iránta, annak mindenképpen érdemes erre áldozni 5-6 percet. Érintjük természetesen a tartalommarketinget is, de azt a részt a Magazinban tudod majd elolvasni. Íratkozz fel hírlevelünkre és ingyen meg fogod kapni elektronikus formában, de ha ügyfelünk vagy nyomtatott formában is.

A brand, ami trend – de tényleg van értelme vele foglalkozni? Mi köze van ennek a tartalommarketinghez?

A brand, ami trend – de tényleg van értelme vele foglalkozni? Mi köze van ennek a tartalommarketinghez?

A kérdést felteszem másképp is. Megengeded magadnak, hogy ne foglalkozz vele? Megteheted? Egyértelműen NEM.
Ha nem foglalkozol vele, magától alakul ki egy olyan kép a vevők fejében, ami hosszú évek alatt vagy pozitív lesz vagy negatív, vagy olyan semmilyen. Negatívot senki nem szeret hallani a cégéről, a többi jelzőért pedig már meg kell dolgozni, mert semmit nem adnak ingyen.

Így lesz jogtiszta képed ingyen az internetről

Így lesz jogtiszta képed ingyen az internetről

Az internetes tartalommarketing egyik legnagyobb rákfenéje a jogtiszta képek előállítása. Egy céges blog esetében vagy akár csak a weboldal grafikai elemeinek megvalósítására sokszor nincs lehetőség saját fotóst vagy grafikust felkérni. Bár szakember segítségével lesz a legtökéletesebb a végeredmény, a kész jobb, mint a tökéletes elve alapján léteznek alternatív megoldások is.

Hogyan hatnak a színek a marketingben, avagy egy kis pszichológia a dizájnban

Hogyan hatnak a színek a marketingben, avagy egy kis pszichológia a dizájnban

Szakemberek, tudósok kutatások segítségével kiderítették, hogy a színek igen fontos szerepet játszanak, hogy mit és hogyan fordítunk le magukban. A színek segítik az asszociációt, a marketing pedig ezt alaposan kihasználja. Akik jártasak a színek pszichológiájában, pontosan tudják, hogyan és milyen színekkel kell hirdetniük egy márkát, egy terméket ahhoz, hogy az sikeres legyen. Legyen szó egy weblapról, egy szórólapról, egy plakátról, egy vállalat logójáról, a jól kiválasztott színek fokozhatják az eladást.

Egy szórólap is lehet ütős, ne érd be az átlagossal!

Egy szórólap is lehet ütős, ne érd be az átlagossal!

Hányszor kaptál szórólapot az utcán? Amikor megérkezel otthonodba, mindenféle szórólap van a táskádban. Egy „házat veszek a környéken” fecnit, egy „szerelő jó áron” hirdetést, esetleg szupermarket jövő heti ajánlatát. Emlékezz vissza, mit tettél a legutóbb, amikor hasonló papírokat találtál otthon? Tipp: kidobtad őket.

Mi az a mockup? Hogyan tudod használni? És mire jó?

Mi az a mockup? Hogyan tudod használni? És mire jó?

Számos helyen láttad már, hogy egyes cégek mindig tökéletes környezetben prezentálják munkájukat, de eddig el sem tudtad képzelni, hogy is csinálják ezt valójában? Amikor még csak terveket szeretnénk bemutatni az ügyfélnek, értelemszerűen ilyenkor nem valósítjuk meg az összes prezentálandó ötletet, viszont a Photoshop és a mockupok világának köszönhetően meglehetősen gyorsan és egyszerűen, teljesen élethű látványterveket tudunk készíteni. Hogy miért is érdemes használni…

Pin It on Pinterest

Share This