Tanulás és önfejlesztés a céged fejlődésének motorja – könyvajánló

Ha nem szeretsz olvasni, de keresed a fejlődési lehetőségeket, nézz olyan videókat (pl. Ted videók), amiből tanulni tudsz. Hallgass podcast-et (pl. Kreatív Kontroll podcast), hangos könyveket! Ha ez szokásoddá válik, haladj tovább a könyvek felé, mert egy könyv olvasása, azért mindig egy mélyebb megértéssel. Olvass minél több könyvet és kezdd el megvalósítani a gyakorlatban is!

bővebben

Egyszerű és hasznos arculati útmutató, kisvállalkozóknak – Brand board

Ha még kicsi a céged, vagy egyéni vállalkozó vagy, de nagy terveid vannak akkor ez lehet az első arculati útmutatód.
Nem drága, nem bonyolult, de azok az alapok, amire feltétlenül szükséged van a mindennapi kommunikációhoz, azt tartalmazza. Egyszerűen ránézel és máris megvan milyen irányt kell követni, a grafikus csak rápillant és nem fog nagyon gondolkodni a megjelenéseden, hanem elkészíti.

bővebben

ISBN szám igénylése. Kitől, mikor, mire, hogyan? Kérdések és válaszok.

Könyvet írsz, megvan a kéziratod és elgondolkodsz azon, mi legyen a következő lépés. Keresel egy tördelőt, műszaki szerkesztőt, aki elkészíti neked a könyvet, (egy cikk a lépésekről), de kéri tőled az ISBN számot. Hallottál már róla, de igazából nem tulajdonítottál neki nagy jelentőséget. Kérdéseid vannak, amiket nem biztos hogy a grafikus meg tud válaszolni.

bővebben

Marketing tanulságok, amikből te is okulhatsz.

Egyre többet tanulok a marketingről legfőképpen könyvekből, cikkekből, esettanulmányokból és a saját tapasztalataimból is. Egy-egy jó ötlet és egy-egy jó megoldás már megragad bennem, ezért gondoltam leírok két pozitív példát, ami inkább tanulságos, mint újdonságot hordozó.

bővebben

Ami a tartalommarketingben és az e-mail marketingben tilos! Tanulj mások hibáiból!

A tartalmad maga a márkád. Kell, hogy saját hangja legyen. Ha a tartalmad általános, ha nincs saját filozófiája, akkor a márkád is általános, mindenféle saját filozófia nélkül. A legjobb tartalmak rövid-, közép- és hosszú távon is eladásokat generálnak. Ha nem hiszed, járj utána! A márka fontosságát ma egyre többen fedezik föl, hiszen a megkülönböztetés, a kitűnés a piacon mindenki számára létfontosságú.

bővebben

31 érv a tartalommarketing mellett. És te belefogtál már?

A tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után és az eddigi kontent marketingről szóló cikkeink elolvasása után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk „néhány” tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés.
Azt a tényt ne feledd el hogy nem ez a legegyszerűbb és leggyorsabb módja a marketingnek, viszont hogy hosszú távon az egyik leginkább hatékony stratégia az biztos.

bővebben

12+ ingyenes grafikai eszköz a vonzóbb vizuális marketinged érdekében

Ahogy az alcímben már írtuk, egy kép többet ér ezer szónál. Vagy legalábbis hatvan-ezerszer gyorsabban tudjuk feldolgozni őket, mint a szavakat. Ha szeretnéd felhívni magadra a célközönséged figyelmét, akkor itt az ideje, hogy elkezdj képekben kommunikálni. Nem mindenki ért a Photoshophoz, illetve nem mindenki szeretne előfizetést fenntartani, hogy néhány képet megszerkesszen felületeire.

bővebben

Hogyan kérj egy nyomdától árajánlatot! Útmutatók és példák hogy ez többé ne legyen probléma.

Hogyan kérj ajánlatot egy nyomdától, legyen az digitális, avagy nagyobb ofszet nyomda?
Mikor milyen kiadvány típusnál, melyik technológia, papír lehet az optimális választás?
Ha dolgozol nyomdával, de nem érted miket írnak az ajánlatukban, akkor ez a cikk különösen hasznos lesz számodra. Néhány hasznos tippet fogsz olvasni és ezután tisztában leszel az alapokkal. Jó ha tudod, mert nyomdával mindenkinek van dolga.

bővebben

Pin It on Pinterest

Share This