Blog designer

Hogyan lesz kitűnő könyved? Útmutató a kézirattól, a nyomdáig.
Blog

Hogyan lesz kitűnő könyved? Útmutató a kézirattól, a nyomdáig.

Read More
31 érv a tartalommarketing mellett. És te belefogtál már?
Blog

31 érv a tartalommarketing mellett. És te belefogtál már?

Read More
12+ ingyenes grafikai eszköz a vonzóbb vizuális marketinged érdekében
Blog

12+ ingyenes grafikai eszköz a vonzóbb vizuális marketinged érdekében

Read More
Hogyan kérj egy nyomdától árajánlatot! Útmutatók és példák hogy ez többé ne legyen probléma.
Blog

Hogyan kérj egy nyomdától árajánlatot! Útmutatók és példák hogy ez többé ne legyen probléma.

Read More
Mire használd ezt a 7 közösségi csatornát, hogyan és milyen eredményt várhatsz el?
Blog

Mire használd ezt a 7 közösségi csatornát, hogyan és milyen eredményt várhatsz el?

Mentés
Read More
A tartalommarketing titkai! Hogyan? Mit? Miért és mivel?
Blog

A tartalommarketing titkai! Hogyan? Mit? Miért és mivel?

Read More
Chatbot! Kinek, mit és hogyan érdemes? – beszélgetés Bártfai Balázzsal
Blog

Chatbot! Kinek, mit és hogyan érdemes? – beszélgetés Bártfai Balázzsal

Mostanában a chatbot felkapott téma. Már nem mai fejlesztés, de most kezdték el használni robbanásszerűen. Van benne potenciál. Kinek érdemes használni?
Read More
A brand, ami trend – de tényleg van értelme vele foglalkozni? Mi köze van ennek a tartalommarketinghez?
Blog

A brand, ami trend – de tényleg van értelme vele foglalkozni? Mi köze van ennek a tartalommarketinghez?

A kérdést felteszem másképp is. Megengeded magadnak, hogy ne foglalkozz vele? Megteheted? Egyértelműen NEM.
Read More
A logótervezés 5 fontos lépése
Blog

A logótervezés 5 fontos lépése

Read More
Így lesz jogtiszta képed ingyen az internetről
Blog

Így lesz jogtiszta képed ingyen az internetről

Read More
Hogyan hatnak a színek a marketingben, avagy egy kis pszichológia a dizájnban
Blog

Hogyan hatnak a színek a marketingben, avagy egy kis pszichológia a dizájnban

Read More
Egy szórólap is lehet ütős, ne érd be az átlagossal!
Blog

Egy szórólap is lehet ütős, ne érd be az átlagossal!

Read More
Mi az a mockup? Hogyan tudod használni? És mire jó?
Blog

Mi az a mockup? Hogyan tudod használni? És mire jó?

Read More
Grafikai kisokos, avagy hogyan lesz olyan kiadványod amit mindig is szerettél volna. Buktatók és megoldások. II. rész
Blog

Grafikai kisokos, avagy hogyan lesz olyan kiadványod amit mindig is szerettél volna. Buktatók és megoldások. II. rész

Read More
Grafikai kisokos, avagy hogyan lesz olyan kiadványod amit mindig is szerettél volna. I. rész
Blog

Grafikai kisokos, avagy hogyan lesz olyan kiadványod amit mindig is szerettél volna. I. rész

Read More
Brand, avagy márkaépítés, ultramaraton a marketingben. II. rész
Blog

Brand, avagy márkaépítés, ultramaraton a marketingben. II. rész

Read More
Kampányötletek, amiken gondolkodni sem kell, mert már az asztalon hevernek
Blog

Kampányötletek, amiken gondolkodni sem kell, mert már az asztalon hevernek

Read More
Brand, avagy márkaépítés, ultra maraton a marketingben. I. rész
Blog

Brand, avagy márkaépítés, ultra maraton a marketingben. I. rész

Read More
LEGYÉL kiállító, mert ha jól csinálod dőlni fognak az ügyfelek!
Blog

LEGYÉL kiállító, mert ha jól csinálod dőlni fognak az ügyfelek!

Read More
Marketingkommunikáció fogalma, célja és a 4P modell
Blog

Marketingkommunikáció fogalma, célja és a 4P modell

A marketingkommunikációnak a grafikusok is nap- mint nap részesei. Valamilyen szinten marketingesnek is lennünk kell, egyébként hogyan tudnánk olyan megjelenítést,...
Read More

Blog

Hogyan lesz kitűnő könyved? Útmutató a kézirattól, a nyomdáig.

Read More
Hogyan lesz kitűnő könyved? Útmutató a kézirattól, a nyomdáig.
Blog

31 érv a tartalommarketing mellett. És te belefogtál már?

Read More
31 érv a tartalommarketing mellett. És te belefogtál már?
Blog

12+ ingyenes grafikai eszköz a vonzóbb vizuális marketinged érdekében

Read More
12+ ingyenes grafikai eszköz a vonzóbb vizuális marketinged érdekében
Blog

Hogyan kérj egy nyomdától árajánlatot! Útmutatók és példák hogy ez többé ne legyen probléma.

Read More
Hogyan kérj egy nyomdától árajánlatot! Útmutatók és példák hogy ez többé ne legyen probléma.
Blog

Mire használd ezt a 7 közösségi csatornát, hogyan és milyen eredményt várhatsz el?

Mentés
Read More
Mire használd ezt a 7 közösségi csatornát, hogyan és milyen eredményt várhatsz el?
Blog

A tartalommarketing titkai! Hogyan? Mit? Miért és mivel?

Read More
A tartalommarketing titkai! Hogyan? Mit? Miért és mivel?
Blog

Chatbot! Kinek, mit és hogyan érdemes? – beszélgetés Bártfai Balázzsal

Mostanában a chatbot felkapott téma. Már nem mai fejlesztés, de most kezdték el használni robbanásszerűen. Van benne potenciál. Kinek érdemes használni?
Read More
Chatbot! Kinek, mit és hogyan érdemes? – beszélgetés Bártfai Balázzsal
Blog

A brand, ami trend – de tényleg van értelme vele foglalkozni? Mi köze van ennek a tartalommarketinghez?

A kérdést felteszem másképp is. Megengeded magadnak, hogy ne foglalkozz vele? Megteheted? Egyértelműen NEM.
Read More
A brand, ami trend – de tényleg van értelme vele foglalkozni? Mi köze van ennek a tartalommarketinghez?
Blog

A logótervezés 5 fontos lépése

Read More
A logótervezés 5 fontos lépése
Blog

Így lesz jogtiszta képed ingyen az internetről

Read More
Így lesz jogtiszta képed ingyen az internetről
Blog

Hogyan hatnak a színek a marketingben, avagy egy kis pszichológia a dizájnban

Read More
Hogyan hatnak a színek a marketingben, avagy egy kis pszichológia a dizájnban
Blog

Egy szórólap is lehet ütős, ne érd be az átlagossal!

Read More
Egy szórólap is lehet ütős, ne érd be az átlagossal!
Blog

Mi az a mockup? Hogyan tudod használni? És mire jó?

Read More
Mi az a mockup? Hogyan tudod használni? És mire jó?
Blog

Grafikai kisokos, avagy hogyan lesz olyan kiadványod amit mindig is szerettél volna. Buktatók és megoldások. II. rész

Read More
Grafikai kisokos, avagy hogyan lesz olyan kiadványod amit mindig is szerettél volna. Buktatók és megoldások. II. rész
Blog

Grafikai kisokos, avagy hogyan lesz olyan kiadványod amit mindig is szerettél volna. I. rész

Read More
Grafikai kisokos, avagy hogyan lesz olyan kiadványod amit mindig is szerettél volna. I. rész
Blog

Brand, avagy márkaépítés, ultramaraton a marketingben. II. rész

Read More
Brand, avagy márkaépítés, ultramaraton a marketingben. II. rész
Blog

Kampányötletek, amiken gondolkodni sem kell, mert már az asztalon hevernek

Read More
Kampányötletek, amiken gondolkodni sem kell, mert már az asztalon hevernek
Blog

Brand, avagy márkaépítés, ultra maraton a marketingben. I. rész

Read More
Brand, avagy márkaépítés, ultra maraton a marketingben. I. rész
Blog

LEGYÉL kiállító, mert ha jól csinálod dőlni fognak az ügyfelek!

Read More
LEGYÉL kiállító, mert ha jól csinálod dőlni fognak az ügyfelek!
Blog

Marketingkommunikáció fogalma, célja és a 4P modell

A marketingkommunikációnak a grafikusok is nap- mint nap részesei. Valamilyen szinten marketingesnek is lennünk kell, egyébként hogyan tudnánk olyan megjelenítést,...
Read More
Marketingkommunikáció fogalma, célja és a 4P modell
{"slides_column":"1","slides_scroll":"1","dots":"true","arrows":"true","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","speed":"300"}

Pin It on Pinterest

Share This