Blog designer

Tanulás és önfejlesztés a céged fejlődésének motorja – könyvajánló

Tanulás és önfejlesztés a céged fejlődésének motorja – könyvajánló

Blog
Ha nem szeretsz olvasni, de keresed a fejlődési lehetőségeket, nézz olyan videókat (pl. Ted videók), amiből tanulni tudsz. Hallgass podcast-et (pl. Kreatív Kontroll podcast), hangos könyveket! Ha ez szokásoddá válik, haladj tovább a könyvek felé, mert egy könyv olvasása, azért mindig egy mélyebb megértéssel. Olvass minél több könyvet és kezdd el megvalósítani a gyakorlatban is!
Read More
Egyszerű és hasznos arculati útmutató, kisvállalkozóknak – Brand board

Egyszerű és hasznos arculati útmutató, kisvállalkozóknak – Brand board

Blog
Ha még kicsi a céged, vagy egyéni vállalkozó vagy, de nagy terveid vannak akkor ez lehet az első arculati útmutatód. Nem drága, nem bonyolult, de azok az alapok, amire feltétlenül szükséged van a mindennapi kommunikációhoz, azt tartalmazza. Egyszerűen ránézel és máris megvan milyen irányt kell követni, a grafikus csak rápillant és nem fog nagyon gondolkodni a megjelenéseden, hanem elkészíti.
Read More
Teszteld a logód! Biztosan jó? – A logó tervezés 4 aranyszabálya

Teszteld a logód! Biztosan jó? – A logó tervezés 4 aranyszabálya

Blog
Read More
ISBN szám igénylése. Kitől, mikor, mire, hogyan? Kérdések és válaszok.

ISBN szám igénylése. Kitől, mikor, mire, hogyan? Kérdések és válaszok.

Blog
Könyvet írsz, megvan a kéziratod és elgondolkodsz azon, mi legyen a következő lépés. Keresel egy tördelőt, műszaki szerkesztőt, aki elkészíti neked a könyvet, (egy cikk a lépésekről), de kéri tőled az ISBN számot. Hallottál már róla, de igazából nem tulajdonítottál neki nagy jelentőséget. Kérdéseid vannak, amiket nem biztos hogy a grafikus meg tud válaszolni.
Read More
Marketing tanulságok, amikből te is okulhatsz.

Marketing tanulságok, amikből te is okulhatsz.

Blog
Egyre többet tanulok a marketingről legfőképpen könyvekből, cikkekből, esettanulmányokból és a saját tapasztalataimból is. Egy-egy jó ötlet és egy-egy jó megoldás már megragad bennem, ezért gondoltam leírok két pozitív példát, ami inkább tanulságos, mint újdonságot hordozó.
Read More
Ami a tartalommarketingben és az e-mail marketingben tilos! Tanulj mások hibáiból!

Ami a tartalommarketingben és az e-mail marketingben tilos! Tanulj mások hibáiból!

Blog
A tartalmad maga a márkád. Kell, hogy saját hangja legyen. Ha a tartalmad általános, ha nincs saját filozófiája, akkor a márkád is általános, mindenféle saját filozófia nélkül. A legjobb tartalmak rövid-, közép- és hosszú távon is eladásokat generálnak. Ha nem hiszed, járj utána! A márka fontosságát ma egyre többen fedezik föl, hiszen a megkülönböztetés, a kitűnés a piacon mindenki számára létfontosságú.
Read More
Hogyan lesz kitűnő könyved? Útmutató a kézirattól, a nyomdáig.

Hogyan lesz kitűnő könyved? Útmutató a kézirattól, a nyomdáig.

Blog
Ebben a cikkben összefoglalom mindazt, amit át kell neked is gondolnod, mielőtt a műszaki szerkesztőnek átadnád a sok munkával összeállított kiváló anyagodat, illetve azt az utat mutatom be ahogy nyomdakészen a kezedbe kerül a könyved.
Read More
31 érv a tartalommarketing mellett. És te belefogtál már?

31 érv a tartalommarketing mellett. És te belefogtál már?

Blog
A tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után és az eddigi kontent marketingről szóló cikkeink elolvasása után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk „néhány” tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés. Azt a tényt ne feledd el hogy nem ez a legegyszerűbb és leggyorsabb módja a marketingnek, viszont hogy hosszú távon az egyik leginkább hatékony stratégia az biztos.
Read More
12+ ingyenes grafikai eszköz a vonzóbb vizuális marketinged érdekében

12+ ingyenes grafikai eszköz a vonzóbb vizuális marketinged érdekében

Blog
Ahogy az alcímben már írtuk, egy kép többet ér ezer szónál. Vagy legalábbis hatvan-ezerszer gyorsabban tudjuk feldolgozni őket, mint a szavakat. Ha szeretnéd felhívni magadra a célközönséged figyelmét, akkor itt az ideje, hogy elkezdj képekben kommunikálni. Nem mindenki ért a Photoshophoz, illetve nem mindenki szeretne előfizetést fenntartani, hogy néhány képet megszerkesszen felületeire.
Read More
Hogyan kérj egy nyomdától árajánlatot! Útmutatók és példák hogy ez többé ne legyen probléma.

Hogyan kérj egy nyomdától árajánlatot! Útmutatók és példák hogy ez többé ne legyen probléma.

Blog
Hogyan kérj ajánlatot egy nyomdától, legyen az digitális, avagy nagyobb ofszet nyomda? Mikor milyen kiadvány típusnál, melyik technológia, papír lehet az optimális választás? Ha dolgozol nyomdával, de nem érted miket írnak az ajánlatukban, akkor ez a cikk különösen hasznos lesz számodra. Néhány hasznos tippet fogsz olvasni és ezután tisztában leszel az alapokkal. Jó ha tudod, mert nyomdával mindenkinek van dolga.
Read More
Mire használd ezt a 7 közösségi csatornát, hogyan és milyen eredményt várhatsz el?

Mire használd ezt a 7 közösségi csatornát, hogyan és milyen eredményt várhatsz el?

Blog
Ebben a cikkben, bemutatom, hogy a jelenleg hazánkban leginkább népszerű közösségi platformok közül melyeket és mire használjunk. Nem feltétlenül kell mindenhol jelen lenned, bár mindegyiken van lehetőséged az ingyenes látogatószerzésre, ezért minimális ráfordítással is látványos eredményeket lehet elérni.
Read More
A tartalommarketing titkai! Hogyan? Mit? Miért és mivel?

A tartalommarketing titkai! Hogyan? Mit? Miért és mivel?

Blog
Beszélgetés Bártfai Balázzsal a „Tartalommarketing a gyakorlatban” című könyv szerzőjével. Ha ma bármilyen szinten is foglalkozol az online világgal, biztosan találkoztál azzal, hogy azt tanácsolta a marketinges, hogy készíts tartalmat. Blogolj, terjeszd és minden jó lesz, hiszen szakértő leszel, szeretni fogja a Google és ömleni fognak az érdeklődők, sőt a megrendelések is. Balázs volt az első, aki leírta, hogy ezt hogyan csináld, érthetően, példákkal és itt Magyarországon!
Read More
Chatbot! Kinek, mit és hogyan érdemes? – beszélgetés Bártfai Balázzsal

Chatbot! Kinek, mit és hogyan érdemes? – beszélgetés Bártfai Balázzsal

Blog
Mostanában a chatbot felkapott téma. Már nem mai fejlesztés, de most kezdték el használni robbanásszerűen. Van benne potenciál. Kinek érdemes használni? Nemrégiben beszélgettem Bártfai Balázzsal a "Tartalommarketing a Gyakorlatban" című könyv szerzőjével abból az apropóból hogy az INFOARTNET MAGAZINT a tartalommarketing köré építjük fel.. A magazinba nem fért be a teljes 2 óra anyaga, viszont a chatbotokról szóló részt nem szerettem volna elhagyni semmiképpen sem. A cikk hosszú, de aki épp egy chatbot építésén gondolkodik, vagy csak érdeklődik iránta, annak mindenképpen érdemes erre áldozni 5-6 percet. Érintjük természetesen a tartalommarketinget is, de azt a részt a Magazinban tudod majd elolvasni. Íratkozz fel hírlevelünkre és ingyen meg fogod kapni elektronikus formában, de ha ügyfelünk vagy nyomtatott formában is.
Read More
A brand, ami trend – de tényleg van értelme vele foglalkozni? Mi köze van ennek a tartalommarketinghez?

A brand, ami trend – de tényleg van értelme vele foglalkozni? Mi köze van ennek a tartalommarketinghez?

Blog
A kérdést felteszem másképp is. Megengeded magadnak, hogy ne foglalkozz vele? Megteheted? Egyértelműen NEM. Ha nem foglalkozol vele, magától alakul ki egy olyan kép a vevők fejében, ami hosszú évek alatt vagy pozitív lesz vagy negatív, vagy olyan semmilyen. Negatívot senki nem szeret hallani a cégéről, a többi jelzőért pedig már meg kell dolgozni, mert semmit nem adnak ingyen.
Read More
A logótervezés 5 fontos lépése

A logótervezés 5 fontos lépése

Blog
A logótervezés egy hosszabb és összetettebb feladat, mint az elsőre gondolnánk. Miért is? Mielőtt hozzáfognánk az ötleteléshez, tudnunk kell néhány fontos információt a cégről, a célcsoport jellemzőiről, a trendekről, stb. Mindezt egy interjú és egy brief segítségével lehet a legegyszerűbben és leggyorsabban kideríteni. Egy jó brief, vagy kérdéssor azokra keresi a választ, amik átgondolása mind az ügyfél, mind a grafikus hasznára válik. Ha ezeket feltérképeztük, csak akkor jöhet a grafikussal való egyeztetés, majd a tervezés. Ha érdekel olvass tovább, hidd el érdemes!
Read More
Így lesz jogtiszta képed ingyen az internetről

Így lesz jogtiszta képed ingyen az internetről

Blog
Az internetes tartalommarketing egyik legnagyobb rákfenéje a jogtiszta képek előállítása. Egy céges blog esetében vagy akár csak a weboldal grafikai elemeinek megvalósítására sokszor nincs lehetőség saját fotóst vagy grafikust felkérni. Bár szakember segítségével lesz a legtökéletesebb a végeredmény, a kész jobb, mint a tökéletes elve alapján léteznek alternatív megoldások is.
Read More
Hogyan hatnak a színek a marketingben, avagy egy kis pszichológia a dizájnban

Hogyan hatnak a színek a marketingben, avagy egy kis pszichológia a dizájnban

Blog
Szakemberek, tudósok kutatások segítségével kiderítették, hogy a színek igen fontos szerepet játszanak, hogy mit és hogyan fordítunk le magukban. A színek segítik az asszociációt, a marketing pedig ezt alaposan kihasználja. Akik jártasak a színek pszichológiájában, pontosan tudják, hogyan és milyen színekkel kell hirdetniük egy márkát, egy terméket ahhoz, hogy az sikeres legyen. Legyen szó egy weblapról, egy szórólapról, egy plakátról, egy vállalat logójáról, a jól kiválasztott színek fokozhatják az eladást.
Read More
Egy szórólap is lehet ütős, ne érd be az átlagossal!

Egy szórólap is lehet ütős, ne érd be az átlagossal!

Blog
Hányszor kaptál szórólapot az utcán? Amikor megérkezel otthonodba, mindenféle szórólap van a táskádban. Egy „házat veszek a környéken” fecnit, egy „szerelő jó áron” hirdetést, esetleg szupermarket jövő heti ajánlatát. Emlékezz vissza, mit tettél a legutóbb, amikor hasonló papírokat találtál otthon? Tipp: kidobtad őket.
Read More
Mi az a mockup? Hogyan tudod használni? És mire jó?

Mi az a mockup? Hogyan tudod használni? És mire jó?

Blog
Számos helyen láttad már, hogy egyes cégek mindig tökéletes környezetben prezentálják munkájukat, de eddig el sem tudtad képzelni, hogy is csinálják ezt valójában? Amikor még csak terveket szeretnénk bemutatni az ügyfélnek, értelemszerűen ilyenkor nem valósítjuk meg az összes prezentálandó ötletet, viszont a Photoshop és a mockupok világának köszönhetően meglehetősen gyorsan és egyszerűen, teljesen élethű látványterveket tudunk készíteni. Hogy miért is érdemes használni...
Read More
Grafikai kisokos, avagy hogyan lesz olyan kiadványod amit mindig is szerettél volna. Buktatók és megoldások. II. rész

Grafikai kisokos, avagy hogyan lesz olyan kiadványod amit mindig is szerettél volna. Buktatók és megoldások. II. rész

Blog
Ez a cikk arra hivatott, hogy világosabbá tegyem, mit kell átgondolnod és milyen buktatók lehetnek a tervezés, szerkesztés közben. Eközben választ fogsz arra is kapni, hogy hogyan fogod magadat jobban megértetni a grafikusoddal. Időt és energiát fogsz megspórolni, ezt megígérhetem! Ha már készítettél kiadványt, akkor is lehetnek olyan pontok, amik hozzásegítenek ahhoz, hogy legközelebb könnyebben vedd ezt az akadályt.
Read More
1 2

Blog

Tanulás és önfejlesztés a céged fejlődésének motorja – könyvajánló

Ha nem szeretsz olvasni, de keresed a fejlődési lehetőségeket, nézz olyan videókat (pl. Ted videók), amiből tanulni tudsz. Hallgass podcast-et (pl. Kreatív Kontroll podcast), hangos könyveket! Ha ez szokásoddá válik, haladj tovább a könyvek felé, mert egy könyv olvasása, azért mindig egy mélyebb megértéssel. Olvass minél több könyvet és kezdd el megvalósítani a gyakorlatban is!
Read More
Tanulás és önfejlesztés a céged fejlődésének motorja – könyvajánló
Blog

Egyszerű és hasznos arculati útmutató, kisvállalkozóknak – Brand board

Ha még kicsi a céged, vagy egyéni vállalkozó vagy, de nagy terveid vannak akkor ez lehet az első arculati útmutatód. Nem drága, nem bonyolult, de azok az alapok, amire feltétlenül szükséged van a mindennapi kommunikációhoz, azt tartalmazza. Egyszerűen ránézel és máris megvan milyen irányt kell követni, a grafikus csak rápillant és nem fog nagyon gondolkodni a megjelenéseden, hanem elkészíti.
Read More
Egyszerű és hasznos arculati útmutató, kisvállalkozóknak – Brand board
Blog

Teszteld a logód! Biztosan jó? – A logó tervezés 4 aranyszabálya

Read More
Teszteld a logód! Biztosan jó? – A logó tervezés 4 aranyszabálya
Blog

ISBN szám igénylése. Kitől, mikor, mire, hogyan? Kérdések és válaszok.

Könyvet írsz, megvan a kéziratod és elgondolkodsz azon, mi legyen a következő lépés. Keresel egy tördelőt, műszaki szerkesztőt, aki elkészíti neked a könyvet, (egy cikk a lépésekről), de kéri tőled az ISBN számot. Hallottál már róla, de igazából nem tulajdonítottál neki nagy jelentőséget. Kérdéseid vannak, amiket nem biztos hogy a grafikus meg tud válaszolni.
Read More
ISBN szám igénylése. Kitől, mikor, mire, hogyan? Kérdések és válaszok.
Blog

Marketing tanulságok, amikből te is okulhatsz.

Egyre többet tanulok a marketingről legfőképpen könyvekből, cikkekből, esettanulmányokból és a saját tapasztalataimból is. Egy-egy jó ötlet és egy-egy jó megoldás már megragad bennem, ezért gondoltam leírok két pozitív példát, ami inkább tanulságos, mint újdonságot hordozó.
Read More
Marketing tanulságok, amikből te is okulhatsz.
Blog

Ami a tartalommarketingben és az e-mail marketingben tilos! Tanulj mások hibáiból!

A tartalmad maga a márkád. Kell, hogy saját hangja legyen. Ha a tartalmad általános, ha nincs saját filozófiája, akkor a márkád is általános, mindenféle saját filozófia nélkül. A legjobb tartalmak rövid-, közép- és hosszú távon is eladásokat generálnak. Ha nem hiszed, járj utána! A márka fontosságát ma egyre többen fedezik föl, hiszen a megkülönböztetés, a kitűnés a piacon mindenki számára létfontosságú.
Read More
Ami a tartalommarketingben és az e-mail marketingben tilos! Tanulj mások hibáiból!
Blog

Hogyan lesz kitűnő könyved? Útmutató a kézirattól, a nyomdáig.

Ebben a cikkben összefoglalom mindazt, amit át kell neked is gondolnod, mielőtt a műszaki szerkesztőnek átadnád a sok munkával összeállított kiváló anyagodat, illetve azt az utat mutatom be ahogy nyomdakészen a kezedbe kerül a könyved.
Read More
Hogyan lesz kitűnő könyved? Útmutató a kézirattól, a nyomdáig.
Blog

31 érv a tartalommarketing mellett. És te belefogtál már?

A tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után és az eddigi kontent marketingről szóló cikkeink elolvasása után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk „néhány” tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés. Azt a tényt ne feledd el hogy nem ez a legegyszerűbb és leggyorsabb módja a marketingnek, viszont hogy hosszú távon az egyik leginkább hatékony stratégia az biztos.
Read More
31 érv a tartalommarketing mellett. És te belefogtál már?
Blog

12+ ingyenes grafikai eszköz a vonzóbb vizuális marketinged érdekében

Ahogy az alcímben már írtuk, egy kép többet ér ezer szónál. Vagy legalábbis hatvan-ezerszer gyorsabban tudjuk feldolgozni őket, mint a szavakat. Ha szeretnéd felhívni magadra a célközönséged figyelmét, akkor itt az ideje, hogy elkezdj képekben kommunikálni. Nem mindenki ért a Photoshophoz, illetve nem mindenki szeretne előfizetést fenntartani, hogy néhány képet megszerkesszen felületeire.
Read More
12+ ingyenes grafikai eszköz a vonzóbb vizuális marketinged érdekében
Blog

Hogyan kérj egy nyomdától árajánlatot! Útmutatók és példák hogy ez többé ne legyen probléma.

Hogyan kérj ajánlatot egy nyomdától, legyen az digitális, avagy nagyobb ofszet nyomda? Mikor milyen kiadvány típusnál, melyik technológia, papír lehet az optimális választás? Ha dolgozol nyomdával, de nem érted miket írnak az ajánlatukban, akkor ez a cikk különösen hasznos lesz számodra. Néhány hasznos tippet fogsz olvasni és ezután tisztában leszel az alapokkal. Jó ha tudod, mert nyomdával mindenkinek van dolga.
Read More
Hogyan kérj egy nyomdától árajánlatot! Útmutatók és példák hogy ez többé ne legyen probléma.
Blog

Mire használd ezt a 7 közösségi csatornát, hogyan és milyen eredményt várhatsz el?

Ebben a cikkben, bemutatom, hogy a jelenleg hazánkban leginkább népszerű közösségi platformok közül melyeket és mire használjunk. Nem feltétlenül kell mindenhol jelen lenned, bár mindegyiken van lehetőséged az ingyenes látogatószerzésre, ezért minimális ráfordítással is látványos eredményeket lehet elérni.
Read More
Mire használd ezt a 7 közösségi csatornát, hogyan és milyen eredményt várhatsz el?
Blog

A tartalommarketing titkai! Hogyan? Mit? Miért és mivel?

Beszélgetés Bártfai Balázzsal a „Tartalommarketing a gyakorlatban” című könyv szerzőjével. Ha ma bármilyen szinten is foglalkozol az online világgal, biztosan találkoztál azzal, hogy azt tanácsolta a marketinges, hogy készíts tartalmat. Blogolj, terjeszd és minden jó lesz, hiszen szakértő leszel, szeretni fogja a Google és ömleni fognak az érdeklődők, sőt a megrendelések is. Balázs volt az első, aki leírta, hogy ezt hogyan csináld, érthetően, példákkal és itt Magyarországon!
Read More
A tartalommarketing titkai! Hogyan? Mit? Miért és mivel?
Blog

Chatbot! Kinek, mit és hogyan érdemes? – beszélgetés Bártfai Balázzsal

Mostanában a chatbot felkapott téma. Már nem mai fejlesztés, de most kezdték el használni robbanásszerűen. Van benne potenciál. Kinek érdemes használni? Nemrégiben beszélgettem Bártfai Balázzsal a "Tartalommarketing a Gyakorlatban" című könyv szerzőjével abból az apropóból hogy az INFOARTNET MAGAZINT a tartalommarketing köré építjük fel.. A magazinba nem fért be a teljes 2 óra anyaga, viszont a chatbotokról szóló részt nem szerettem volna elhagyni semmiképpen sem. A cikk hosszú, de aki épp egy chatbot építésén gondolkodik, vagy csak érdeklődik iránta, annak mindenképpen érdemes erre áldozni 5-6 percet. Érintjük természetesen a tartalommarketinget is, de azt a részt a Magazinban tudod majd elolvasni. Íratkozz fel hírlevelünkre és ingyen meg fogod kapni elektronikus formában, de ha ügyfelünk vagy nyomtatott formában is.
Read More
Chatbot! Kinek, mit és hogyan érdemes? – beszélgetés Bártfai Balázzsal
Blog

A brand, ami trend – de tényleg van értelme vele foglalkozni? Mi köze van ennek a tartalommarketinghez?

A kérdést felteszem másképp is. Megengeded magadnak, hogy ne foglalkozz vele? Megteheted? Egyértelműen NEM. Ha nem foglalkozol vele, magától alakul ki egy olyan kép a vevők fejében, ami hosszú évek alatt vagy pozitív lesz vagy negatív, vagy olyan semmilyen. Negatívot senki nem szeret hallani a cégéről, a többi jelzőért pedig már meg kell dolgozni, mert semmit nem adnak ingyen.
Read More
A brand, ami trend – de tényleg van értelme vele foglalkozni? Mi köze van ennek a tartalommarketinghez?
Blog

A logótervezés 5 fontos lépése

A logótervezés egy hosszabb és összetettebb feladat, mint az elsőre gondolnánk. Miért is? Mielőtt hozzáfognánk az ötleteléshez, tudnunk kell néhány fontos információt a cégről, a célcsoport jellemzőiről, a trendekről, stb. Mindezt egy interjú és egy brief segítségével lehet a legegyszerűbben és leggyorsabban kideríteni. Egy jó brief, vagy kérdéssor azokra keresi a választ, amik átgondolása mind az ügyfél, mind a grafikus hasznára válik. Ha ezeket feltérképeztük, csak akkor jöhet a grafikussal való egyeztetés, majd a tervezés. Ha érdekel olvass tovább, hidd el érdemes!
Read More
A logótervezés 5 fontos lépése
Blog

Így lesz jogtiszta képed ingyen az internetről

Az internetes tartalommarketing egyik legnagyobb rákfenéje a jogtiszta képek előállítása. Egy céges blog esetében vagy akár csak a weboldal grafikai elemeinek megvalósítására sokszor nincs lehetőség saját fotóst vagy grafikust felkérni. Bár szakember segítségével lesz a legtökéletesebb a végeredmény, a kész jobb, mint a tökéletes elve alapján léteznek alternatív megoldások is.
Read More
Így lesz jogtiszta képed ingyen az internetről
Blog

Hogyan hatnak a színek a marketingben, avagy egy kis pszichológia a dizájnban

Szakemberek, tudósok kutatások segítségével kiderítették, hogy a színek igen fontos szerepet játszanak, hogy mit és hogyan fordítunk le magukban. A színek segítik az asszociációt, a marketing pedig ezt alaposan kihasználja. Akik jártasak a színek pszichológiájában, pontosan tudják, hogyan és milyen színekkel kell hirdetniük egy márkát, egy terméket ahhoz, hogy az sikeres legyen. Legyen szó egy weblapról, egy szórólapról, egy plakátról, egy vállalat logójáról, a jól kiválasztott színek fokozhatják az eladást.
Read More
Hogyan hatnak a színek a marketingben, avagy egy kis pszichológia a dizájnban
Blog

Egy szórólap is lehet ütős, ne érd be az átlagossal!

Hányszor kaptál szórólapot az utcán? Amikor megérkezel otthonodba, mindenféle szórólap van a táskádban. Egy „házat veszek a környéken” fecnit, egy „szerelő jó áron” hirdetést, esetleg szupermarket jövő heti ajánlatát. Emlékezz vissza, mit tettél a legutóbb, amikor hasonló papírokat találtál otthon? Tipp: kidobtad őket.
Read More
Egy szórólap is lehet ütős, ne érd be az átlagossal!
Blog

Mi az a mockup? Hogyan tudod használni? És mire jó?

Számos helyen láttad már, hogy egyes cégek mindig tökéletes környezetben prezentálják munkájukat, de eddig el sem tudtad képzelni, hogy is csinálják ezt valójában? Amikor még csak terveket szeretnénk bemutatni az ügyfélnek, értelemszerűen ilyenkor nem valósítjuk meg az összes prezentálandó ötletet, viszont a Photoshop és a mockupok világának köszönhetően meglehetősen gyorsan és egyszerűen, teljesen élethű látványterveket tudunk készíteni. Hogy miért is érdemes használni...
Read More
Mi az a mockup? Hogyan tudod használni? És mire jó?
Blog

Grafikai kisokos, avagy hogyan lesz olyan kiadványod amit mindig is szerettél volna. Buktatók és megoldások. II. rész

Ez a cikk arra hivatott, hogy világosabbá tegyem, mit kell átgondolnod és milyen buktatók lehetnek a tervezés, szerkesztés közben. Eközben választ fogsz arra is kapni, hogy hogyan fogod magadat jobban megértetni a grafikusoddal. Időt és energiát fogsz megspórolni, ezt megígérhetem! Ha már készítettél kiadványt, akkor is lehetnek olyan pontok, amik hozzásegítenek ahhoz, hogy legközelebb könnyebben vedd ezt az akadályt.
Read More
Grafikai kisokos, avagy hogyan lesz olyan kiadványod amit mindig is szerettél volna. Buktatók és megoldások. II. rész

Pin It on Pinterest

Share This