Hogyan lesz kitűnő könyved? Útmutató a kézirattól, a nyomdáig.

  Ebben a cikkben összefoglalom mindazt, amit át kell neked is gondolnod, mielőtt a műszaki szerkesztőnek átadnád a sok munkával összeállított kiváló anyagodat, illetve azt az utat mutatom be ahogy nyomdakészen a kezedbe kerül a könyved. A reklám helye: (A fenti...

31 érv a tartalommarketing mellett. És te belefogtál már?

  A tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után és az eddigi kontent marketingről szóló cikkeink elolvasása után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor...

12+ ingyenes grafikai eszköz a vonzóbb vizuális marketinged érdekében

A vizuális elemek többet érnek a szavaknál Update: 2017.12.01. +3 eszközzel Ahogy az alcímben már írtuk, egy kép többet ér ezer szónál. Vagy legalábbis hatvan-ezerszer gyorsabban tudjuk feldolgozni őket, mint a szavakat. Ha szeretnéd felhívni magadra a...

Hogyan kérj egy nyomdától árajánlatot! Útmutatók és példák hogy ez többé ne legyen probléma.

Hogyan kérj ajánlatot egy nyomdától, legyen az digitális, avagy nagyobb ofszet nyomda? Mikor milyen kiadvány típusnál, melyik technológia, papír lehet az optimális választás? Ha dolgozol nyomdával, de nem érted miket írnak az ajánlatukban, akkor ez a cikk...

Mire használd ezt a 7 közösségi csatornát, hogyan és milyen eredményt várhatsz el?

Az előző cikkből megtudtuk mi az a tartalommarketing. Azt a témát is érintettük, hogy minél több csatornán kommunikálunk, annál több érdeklődőt érünk el. Hatalmas előnye, hogy kevésbé vagyunk kiszolgáltatva egy-egy cég fejlesztési kísérleteinek, pl. a...

A tartalommarketing titkai! Hogyan? Mit? Miért és mivel?

Beszélgetés Bártfai Balázzsal a „Tartalommarketing a gyakorlatban” című könyv szerzőjével. Ha ma bármilyen szinten is foglalkozol az online világgal, biztosan találkoztál azzal, hogy azt tanácsolta a marketinges, hogy készíts tartalmat. Blogolj, terjeszd...

Chatbot! Kinek, mit és hogyan érdemes? – beszélgetés Bártfai Balázzsal

Mostanában a chatbot felkapott téma. Már nem mai fejlesztés, de most kezdték el használni robbanásszerűen. Van benne potenciál. Kinek érdemes használni?

A brand, ami trend – de tényleg van értelme vele foglalkozni? Mi köze van ennek a tartalommarketinghez?

A kérdést felteszem másképp is. Megengeded magadnak, hogy ne foglalkozz vele? Megteheted? Egyértelműen NEM.

A logótervezés 5 fontos lépése

A logótervezés egy hosszabb és összetettebb feladat, mint az elsőre gondolnánk. Miért is? Mielőtt hozzáfognánk az ötleteléshez, tudnunk kell néhány fontos információt a cégről, a célcsoport jellemzőiről, a trendekről, stb. Mindezt egy interjú és egy brief...

Így lesz jogtiszta képed ingyen az internetről

Az internetes tartalommarketing egyik legnagyobb rákfenéje szokott lenni a jogtiszta képek előállítása. Egy céges blog esetében vagy akár csak a weboldal grafikai elemeinek megvalósítására sokszor nincs lehetőség saját fotóst vagy grafikust felkérni. Bár szakember...

Hogyan hatnak a színek a marketingben, avagy egy kis pszichológia a dizájnban

Szakemberek, tudósok kutatások segítségével kiderítették, hogy a színek igen fontos szerepet játszanak, hogy mit és hogyan fordítunk le magukban. A színek segítik az asszociációt, a marketing pedig ezt alaposan kihasználja. Akik jártasak a színek pszichológiájában,...

Egy szórólap is lehet ütős, ne érd be az átlagossal!

Tűnj ki az unalmas tömegből! Hányszor kaptál szórólapot az utcán? Amikor megérkezel otthonodba, mindenféle lapot találsz a táskádban. Egy „házat veszek a környéken” fecnit, egy „szerelő jó áron” hirdetést, esetleg a közeli szupermarket jövő heti ajánlatát. Emlékezz...

Mi az a mockup? Hogyan tudod használni? És mire jó?

Számos helyen láttad már, hogy egyes cégek mindig tökéletes környezetben prezentálják munkájukat, de eddig el sem tudtad képzelni, hogy is csinálják ezt valójában? Természetesen vannak olyanok, akik profi fotós stábbal készíttetik el azokat a képeket, de ezt ugyebár...

Grafikai kisokos, avagy hogyan lesz olyan kiadványod amit mindig is szerettél volna. Buktatók és megoldások. II. rész

A felénél tartunk de nagyon sok tudnivaló van még amit persze itt csak dióhéjban tudunk átadni, mégis azt gondoljuk, hogy ez neked már sokat fog segíteni. Ha ide érkeztél először kérlek kezd itt az olvasást! >> IV. Hogyan add át a szöveges anyagot a gyorsabb...

Grafikai kisokos, avagy hogyan lesz olyan kiadványod amit mindig is szerettél volna. I. rész

A kiadványok még ma is szükségesek, viszont milyen, kinek, mekkora és mégis kivel? Nem tudod, hogyan kezdj bele a kiadványod előkészítésébe, szerkesztésébe? Érezted már, hogy kár volt belefogni az egyik prospektusba, hiszen se vége, se hossza a munkának? Hiába...

Brand, avagy márkaépítés, ultramaraton a marketingben. II. rész

Az előző részben taglaltuk, hogy miért is szükséges számodra is márkaépítés. <Az I. részt itt találod> Szeretném tovább folytatni a gondolatfolyamot azzal, hogy mit is kell tenned a márkád érdekében, hiszen aki márkát épít, az a jövőt építi.   Mit gondolj...

Kampányötletek, amiken gondolkodni sem kell, mert már az asztalon hevernek

Ma már nincs olyan valamire való cég, amely ne futtatna rendszeresen marketingkampányokat. Sokan azonban már az ötletelés fázisában feladják, mondván: „Nincsen semmi konkrét apropóm”. Ha te is közéjük tartozol, akkor sokat fog segíteni ez a cikk. Kell egyáltalán...

Brand, avagy márkaépítés, ultra maraton a marketingben. I. rész

Egy vállalkozásnak ma tisztában kell lennie azzal, hogy a sikeres marketinghez elengedhetetlen a fogyasztói igények pontos ismerete és tudom, hogy te egy ilyen vállalkozó vagy. Elköteleződést, érzelmi kötődést kell kialakítanod a céged felé, mert ez az ami...

LEGYÉL kiállító, mert ha jól csinálod dőlni fognak az ügyfelek!

Az online üzletek elszaporodásával sokan elkezdték temetni a különböző kiállításokat, expókat, de a tapasztalatok azt mutatják, hogy mindez felesleges volt: kiállításra járni vagy kiállítani még mindig remek móka és üzletileg is egy hatékony megoldásról van szó....

Marketingkommunikáció fogalma, célja és a 4P modell

A marketingkommunikációnak a grafikusok is nap- mint nap részesei. Valamilyen szinten marketingesnek is lennünk kell, egyébként hogyan tudnánk olyan megjelenítést, hívószavakat, színeket javasolni, ami működik a vevőknél. Tisztában kell lennünk nekünk is az...
Hogyan lesz kitűnő könyved? Útmutató a kézirattól, a nyomdáig.

Hogyan lesz kitűnő könyved? Útmutató a kézirattól, a nyomdáig.

  Ebben a cikkben összefoglalom mindazt, amit át kell neked is gondolnod, mielőtt a műszaki szerkesztőnek átadnád a sok munkával összeállított kiváló anyagodat, illetve azt az utat mutatom be ahogy nyomdakészen a kezedbe kerül a könyved. A reklám helye: (A fenti...

31 érv a tartalommarketing mellett. És te belefogtál már?

31 érv a tartalommarketing mellett. És te belefogtál már?

  A tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után és az eddigi kontent marketingről szóló cikkeink elolvasása után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor...

A tartalommarketing titkai! Hogyan? Mit? Miért és mivel?

A tartalommarketing titkai! Hogyan? Mit? Miért és mivel?

Beszélgetés Bártfai Balázzsal a „Tartalommarketing a gyakorlatban” című könyv szerzőjével. Ha ma bármilyen szinten is foglalkozol az online világgal, biztosan találkoztál azzal, hogy azt tanácsolta a marketinges, hogy készíts tartalmat. Blogolj, terjeszd...

Így lesz jogtiszta képed ingyen az internetről

Így lesz jogtiszta képed ingyen az internetről

Az internetes tartalommarketing egyik legnagyobb rákfenéje szokott lenni a jogtiszta képek előállítása. Egy céges blog esetében vagy akár csak a weboldal grafikai elemeinek megvalósítására sokszor nincs lehetőség saját fotóst vagy grafikust felkérni. Bár szakember...

Egy szórólap is lehet ütős, ne érd be az átlagossal!

Egy szórólap is lehet ütős, ne érd be az átlagossal!

Tűnj ki az unalmas tömegből! Hányszor kaptál szórólapot az utcán? Amikor megérkezel otthonodba, mindenféle lapot találsz a táskádban. Egy „házat veszek a környéken” fecnit, egy „szerelő jó áron” hirdetést, esetleg a közeli szupermarket jövő heti ajánlatát. Emlékezz...

Mi az a mockup? Hogyan tudod használni? És mire jó?

Mi az a mockup? Hogyan tudod használni? És mire jó?

Számos helyen láttad már, hogy egyes cégek mindig tökéletes környezetben prezentálják munkájukat, de eddig el sem tudtad képzelni, hogy is csinálják ezt valójában? Természetesen vannak olyanok, akik profi fotós stábbal készíttetik el azokat a képeket, de ezt ugyebár...

Brand, avagy márkaépítés, ultramaraton a marketingben. II. rész

Brand, avagy márkaépítés, ultramaraton a marketingben. II. rész

Az előző részben taglaltuk, hogy miért is szükséges számodra is márkaépítés. <Az I. részt itt találod> Szeretném tovább folytatni a gondolatfolyamot azzal, hogy mit is kell tenned a márkád érdekében, hiszen aki márkát épít, az a jövőt építi.   Mit gondolj...

Brand, avagy márkaépítés, ultra maraton a marketingben. I. rész

Brand, avagy márkaépítés, ultra maraton a marketingben. I. rész

Egy vállalkozásnak ma tisztában kell lennie azzal, hogy a sikeres marketinghez elengedhetetlen a fogyasztói igények pontos ismerete és tudom, hogy te egy ilyen vállalkozó vagy. Elköteleződést, érzelmi kötődést kell kialakítanod a céged felé, mert ez az ami...

LEGYÉL kiállító, mert ha jól csinálod dőlni fognak az ügyfelek!

LEGYÉL kiállító, mert ha jól csinálod dőlni fognak az ügyfelek!

Az online üzletek elszaporodásával sokan elkezdték temetni a különböző kiállításokat, expókat, de a tapasztalatok azt mutatják, hogy mindez felesleges volt: kiállításra járni vagy kiállítani még mindig remek móka és üzletileg is egy hatékony megoldásról van szó....

Marketingkommunikáció fogalma, célja és a 4P modell

Marketingkommunikáció fogalma, célja és a 4P modell

A marketingkommunikációnak a grafikusok is nap- mint nap részesei. Valamilyen szinten marketingesnek is lennünk kell, egyébként hogyan tudnánk olyan megjelenítést, hívószavakat, színeket javasolni, ami működik a vevőknél. Tisztában kell lennünk nekünk is az...

A jövőd alapja az arculatod, ugye nem bízod a véletlenre!

A jövőd alapja az arculatod, ugye nem bízod a véletlenre!

Miért a jövőd alapja? Változtasd meg és megtudod! A változást mindenki észreveszi és lehet pont erre a változásra van szükséged, mert a vevők figyelemmel fognak megajándékozni, amit ha ügyes vagy nagyon jól tudsz kamatoztatni. Foglalkozz vele és meghálálja...

Ma már a MAGAZIN is menő! Offline csatorna, ami hatékony!

Ma már a MAGAZIN is menő! Offline csatorna, ami hatékony!

Mire kell számítanod, mennyi munkát igényel, és milyen buktatói vannak, ha eldöntötted, hogy a marketingedet megtámogatod egy céges Magazinnal Hasznos, szép és gyönyörűen mutat a vevőd asztalán! Zaj, zaj és zaj mindenhol, minden percben. Óriási reklámzaj éri az...

Profi névjegy az első lépés a nyerő üzlethez!

Profi névjegy az első lépés a nyerő üzlethez!

Avagy hogyan lesz névjegyed olyan, aminek haszna is van, sőt marketingértéke! Az üzleti életben mindenkinek van névjegye, mégsem használja ki annak lehetőségeit. MIÉRT? Annyira kézenfekvő, hogy a névjegyed a saját reklámod, mégis alig használja ki valaki. Egy picit...

Profi névjegy az első lépés a nyerő üzlethez! 2.

Profi névjegy az első lépés a nyerő üzlethez! 2.

Van marketing értéke, kreatív, ötletes, a tiéd és rád jellemző! Tűnj ki a tömegből, mondá mindegyik marketinges! Nagyon igaza van, még ha nagyon közhelyes is! Kitaláltál egy irtózatosan jó marketinget a névjegyedre, de te nem fogod elrontani a kialakításával,...

Pin It on Pinterest

Share This