Tanulás és önfejlesztés a céged fejlődésének motorja – könyvajánló

Ha nem szeretsz olvasni, de keresed a fejlődési lehetőségeket, nézz olyan videókat (pl. Ted videók), amiből tanulni tudsz. Hallgass podcast-et (pl. Kreatív Kontroll podcast), hangos könyveket! Ha ez szokásoddá válik, haladj tovább a könyvek felé, mert egy könyv olvasása, azért mindig egy mélyebb megértéssel. Olvass minél több könyvet és kezdd el megvalósítani a gyakorlatban is!

bővebben

Egyszerű és hasznos arculati útmutató, kisvállalkozóknak – Brand board

Ha még kicsi a céged, vagy egyéni vállalkozó vagy, de nagy terveid vannak akkor ez lehet az első arculati útmutatód.
Nem drága, nem bonyolult, de azok az alapok, amire feltétlenül szükséged van a mindennapi kommunikációhoz, azt tartalmazza. Egyszerűen ránézel és máris megvan milyen irányt kell követni, a grafikus csak rápillant és nem fog nagyon gondolkodni a megjelenéseden, hanem elkészíti.

bővebben

ISBN szám igénylése. Kitől, mikor, mire, hogyan? Kérdések és válaszok.

Könyvet írsz, megvan a kéziratod és elgondolkodsz azon, mi legyen a következő lépés. Keresel egy tördelőt, műszaki szerkesztőt, aki elkészíti neked a könyvet, (egy cikk a lépésekről), de kéri tőled az ISBN számot. Hallottál már róla, de igazából nem tulajdonítottál neki nagy jelentőséget. Kérdéseid vannak, amiket nem biztos hogy a grafikus meg tud válaszolni.

bővebben

Marketing tanulságok, amikből te is okulhatsz.

Egyre többet tanulok a marketingről legfőképpen könyvekből, cikkekből, esettanulmányokból és a saját tapasztalataimból is. Egy-egy jó ötlet és egy-egy jó megoldás már megragad bennem, ezért gondoltam leírok két pozitív példát, ami inkább tanulságos, mint újdonságot hordozó.

bővebben

Ami a tartalommarketingben és az e-mail marketingben tilos! Tanulj mások hibáiból!

A tartalmad maga a márkád. Kell, hogy saját hangja legyen. Ha a tartalmad általános, ha nincs saját filozófiája, akkor a márkád is általános, mindenféle saját filozófia nélkül. A legjobb tartalmak rövid-, közép- és hosszú távon is eladásokat generálnak. Ha nem hiszed, járj utána! A márka fontosságát ma egyre többen fedezik föl, hiszen a megkülönböztetés, a kitűnés a piacon mindenki számára létfontosságú.

bővebben

31 érv a tartalommarketing mellett. És te belefogtál már?

A tartalommarketing sokkal több, mint egy egyszerű divatirányzat. A marketingesek több mint 85%-a él a tartalommarketing adta lehetőségekkel. Ha ezek után és az eddigi kontent marketingről szóló cikkeink elolvasása után még nem tudod, hogy Te belefogj-e, akkor most megkönnyítjük a dolgot. Felsorolunk „néhány” tényt, amelyek elolvasása után sokkal egyszerűbbé válik a döntés.
Azt a tényt ne feledd el hogy nem ez a legegyszerűbb és leggyorsabb módja a marketingnek, viszont hogy hosszú távon az egyik leginkább hatékony stratégia az biztos.

bővebben

12+ ingyenes grafikai eszköz a vonzóbb vizuális marketinged érdekében

Ahogy az alcímben már írtuk, egy kép többet ér ezer szónál. Vagy legalábbis hatvan-ezerszer gyorsabban tudjuk feldolgozni őket, mint a szavakat. Ha szeretnéd felhívni magadra a célközönséged figyelmét, akkor itt az ideje, hogy elkezdj képekben kommunikálni. Nem mindenki ért a Photoshophoz, illetve nem mindenki szeretne előfizetést fenntartani, hogy néhány képet megszerkesszen felületeire.

bővebben

Pin It on Pinterest

Share This