PEZSGŐ KOMMUNIKÁCIÓ

CÉGEN BELÜL & KÍVÜL IS MAGAZINNAL

Kommunikálj a vásárlóiddal és a munkatársaiddal úgy, ahogy mindig is szerettél volna.
Nem minden ügyfeled tudja, mennyi mindennel foglalkozol magas színvonalon, így nem mindig jutsz te az eszébe. Tálald úgy, hogy az ne tűnjön marketingnek. A magazin egy a cégek számára még kiaknázatlan terület, nagyon kevesen használják.

Egyszerűen menő, ha saját magazinod van!

TUDOM ÉPP AZON GONDOLKODSZ,
HOGY MÁR NEM OLVAS SENKI,
DE EZ ÍGY EBBEN A FORMÁBAN NEM IGAZ.


Ha valaki meg szeretne oldani egy problémát annak utána néz.
Ha nálad találja meg a szükséges információt, nagy a valószínűsége annak hogy hozzád fordul segítségért. Sokaknak, már elege van az örökös monitor nézésből, hiszen monitort bámulunk, ha dolgozunk, ha szórakozunk, ha tanulunk.

Rengetegen szeretik a papír illatát, azt hogy meg lehet tapogatni, meg lehet fogni és lehet lapozni újra és újra.
Online mikor mész vissza elolvasni egy cikket, mikor kezdesz bele újra és újra egy tartalom elolvasásába? Na jó, ha az olyan fontos és jó, persze visszamész, előveszed újra, de ez egyáltalán nem jellemző.

MIVEL A FIGYELEM MA A LEGDRÁGÁBB, ERRE NAGYON KEVÉS IDŐNK VAN.

 

 

 

Nagy Zoltán, vizuális márkaszakértő vagyok akiknek a szenvedélye, hogy a céged „JÓL NÉZZEN KI”. Egyedi, könnyen használható, de cégre szabott céges arculatokkal, igényes magazinokkal segítjük a vállalkozásokat a vevők figyelmének megszerzése és megtartása érdekében.

Az ELSŐ SZEMÉLYES BENYOMÁS vízválasztó lehet a leendő ügyfélkapcsolatban.

A céges ismertetők szükségesek, de csak nagyon korlátozott mértékben és más formában, mint pár évvel ezelőtt. Hasznos tartalmak kellenek és a vevők szemszögéből megírt szövegek, véleményekkel, saját képekkel. Ettől azért ma már többet kell letenni az asztalra, mert ez nem lesz elég ebben a marketingzajban. Neked olyan csatorna kell, amit lehetőleg kevesen használnak, nem egyszerű lemásolni és érték a vevőd szemében.

Üzletember Magazin

Magazinokat alkotunk,

amit olyan kiváló cégvezetők álmodtak meg, akik valami többet, valami mást szerettek volna. Belső újság, nyomtatott hírlevél, egy speciális terület magazinja, de akár egy online magazin a könyv mellett az egyik legjobb PR fogás. A magazin lehet egy egyszerűbb ingyenes vagy egy igényes előfizetéses magazin is, mert mindkettő hatékony. Más marketingcsatornák mellett használják és szeretik, mert saját MAGAZINJUK, saját médiájuk keveseknek van. Ebben a magazinban csak az lesz, ami a vevőiket érdekli. Csak azok a hirdetések, amiket megengednek. A vevőik figyelemének 100%-a az övék lesz. Van, aki egy edukációs felületként tekint rá, van aki pénzért upsell-ként veti be és gyakorlatilag már az előállítása is nyereséges. A döntés a kezedben van és a haszna is a te zsebedben landol.

Egy céges tárgyaláson, üzleti reggelin, ha egy céges magazint is át tudsz adni a névjegyed mellé, szerinted emlékezni fognak rád?

Szerintem mindenképpen! Lemásolni nem egyszerű, és ha jók a gondolataid és értéket képvisel a kiadvány, akkor az iparágadban egyedüli lehet a maga nemében. Ha ajánlatot küldesz, azt is olyan formában teszed, ami kitűnik a versenytársaid közül, mert ha levélben küldöd, csatolod a magazinod, ha kézbe adod át akkor pedig teljesen nyilvánvaló, hogy nyomtatva is átadod.

HATÁSOS LESZ?

Az biztos, főleg ha az ajánlatodat is ahhoz a minőséghez fogod illeszteni, sőt az értékajánlatod is kiváló lesz. Ez nem egy csodaszer, hanem egy olyan sales manager, aki csakis érted dolgozik éjjel-nappal. Ha már digitális akkor használd, mint csali termék is. Kérj érte elérhetőséget és már mehet is neki a sales folyamat elektronikusan. Sokoldalú a felhasználása és arról még nem is beszéltünk, hogy a blogodban is felhasználhatod a tartalmakat.

Az utóbbi pár hónapban, dolgoztunk céges belső magazinon, ami a dolgozók elkötelezettségét mélyíti. Létrehoztunk egy, csak szerverekkel foglalkozó magazint. Útjára indítottunk egy üzletembereknek szóló PR magazint, az Üzletember Magazint, sőt megbízást kaptunk újra a Laptopszaki magazin szerkesztésére. Mind olyan projektek, amire büszkék vagyunk, hiszen egy magazint létrehozni, kézbe venni hihetetlen és fantasztikus érzés, de egyben nagy felelősség is. A felelősség abban mutatkozik, hogy nem mindegy milyen témákat, milyen hirdetéseket, milyen stratégiában tárunk az ügyfelek elé. A lényeg, hogy javítsunk az elköteleződésen és a vevőknek újra eladjunk amellett, hogy edukáljuk és tájékoztatjuk is őket.


EGY MAGAZIN PREZTIZST
JELENT A CÉGEDNEK,

hiszen nem sok cég
foglalkozik
a marketing
ezzel a haladó
szegletével!

 

Milyen előnyöket rejt a magazin?

  • marketingszempontból ez egy edukációs elem, viszont a saját hirdetéseiddel teletűzdelve
  • ha magaddal viszed egy tárgyalásra és nem csak az ajánlatodat, névjegyedet, de egy értékes tartalommal teletűzdelt magazint is átadsz, az csak nyerő szituáció lehet
  • nem kérdés, hogy mennyire értesz a szakmádhoz, hiszen magazint jelentettél meg a tevékenységedről
  • a könyv mellett az egyik legjobb marketingeszköz és elég, ha egy évben egyet adsz ki, hiszen tudod majd használni egész évben
  • nem csak fizikailag, hanem érkező oldalon (landing page) feliratkozókat is tudsz szerezni az értékes anyagodért cserébe, listát építeni pedig kötelező, hiszen minden cég a listaépítésben érdekelt. (pl. https://infoartnet.hu/magazin)
  • ha nagyobb a céged és nehezen tudod tájékoztatni a munkatársaid az aktuális hírekről, eseményekről, tudnivalókról ez is egy ideális csatorna lehet, kivéve ha évenkénti megjelenésben gondolkodsz.
  • egy konferencián, kiállításon szórólap névjegy helyett egy igazán jó marketingelem, hiszen egy szórólap könnyen a kukába végzi, de nem úgy egy értékes magazin.

    Az előnyeit sorra lehetne még venni, de első körben ennyi is elég.

Nyomtatott magazin kiadójaként a legnagyobb kihívást mindig a grafikusok nyelvének megértése jelentette: számunkra a végeredmény a lényeges, és a kéréseket csak saját, nem szakmai nyelvünkön tudjuk megadni. Az Infoartnetnél végre nem szótárral kell dolgoznunk: a mi szakmaiatlan, laikus megfogalmazásunkból értenek és úgy válaszolnak, hogy mi is megértsük. Nem várják el, hogy mi találjuk ki, hogyan fog szépen mutatni valami, önállóan is kellő kreativitással dolgoznak, és az általuk létrehozott munkákban a tehetséget is látjuk. Szeretünk velük dolgozni.

Sipos Zoltán

marketingszoveg.com

A MAGAZIN NEM CSODASZER,
hanem ténylegesen a márkád, a céged egyik
marketingpillére, csatornája lesz.

A stratégiába jól illesztve, nagyban támogatja elsősorban a sales tevékenységedet, másodsorban növeli ismertséged, szakértői státuszodat is. Hirdetheted facebook-on a google-ben, illetve minden marketing csatornádon, hiszen egy értéket képviselő anyagot senki nem vesz tolakodó hirdetésnek.

Infoartnet Magazin

Egy saját magazin nagy értéket képvisel, hiszen olyanok töltik le és iratkoztak fel érte, akik potenciálisan érdeklődnek a szolgáltatásaink iránt. Volt olyan ajánlatunk, amit azért fogadtak el, mert volt egy magazinunk.

Egy speciális belső kommunikációt szolgál a Trafikosok Magazin, amit szintén nekünk van szerencsénk szerkeszteni. Itt a reklámok miatt nem is kerülhet külső szemlélő kezébe az újság, ezért csak a trafikosok tulajdonosai és munkatársai tájékozódhatnak belőle.

Egy megint másik cég pedig (Nolato), remekül használja belső kommunikációs csatornaként, hiszen saját munkatársai írják a cikkeket. Az ott dolgozókról szólnak ezek, amit szívesen adnak kézről-kézre, illetve természetesen online is terjesztik, hogy máshogy is hozzá lehessen jutni az információkhoz.

Egyik ügyfelünk (Laptopszaki), olyan jól illesztette be az üzleti modelljébe, hogy nem volt elég az évi 2000 db magazin, amit nem is ingyen adott a szolgáltatásai mellé, így maga a magazin kiadása is nyereséges vállalkozás lett. Az már más kérdés, hogy már kérdezik, mikor jelenik meg az új, mert szeretnék megvásárolni, annak értékes tartalmai miatt. Egy blogból nőtte ki magát a magazin és a sales funnel egyik szerves eleme lett az évek során.

Laptopszaki Magazin szerkesztése
Smile Magazin szerkesztése

A győri Smile Zentrum fogászati központ egy az ügyfeleknek szánt magazint hívott életre a vevői elégedettség javítása. Az ügyfeleik nagy százaléka osztrák ezért a nyele a magazinnak német. Nagy siker az hogy mindenki szertettel lapozza, tájékozódik plussz szolgáltatásokat vásárol a magazin hatására. Az sem mellékes hogy magukkal viszik és megmutatják barátaiknak szomszédaiknak.

Mi lesz a munkánk végeredménye?

Nem árulunk zsákbamacskát, a következőeket fogod megkapni:
– egy sok helyen használható rugalmas marketingeszközt
– egy menő magazint, amivel a piacodon valószínűleg kevesen rendelkeznek
– az egyik legerősebb tartalommarketing elemet, amit akár pénzért is tudsz árulni, ha a stratégiádba az jól beilleszthető
– 8-10 szakértői cikket, ha velünk iratod a cikkeket is, mert nem mindenkinek van kapacitása erre és nem is egy egyszerű feladat megtölteni egy magazint
– ha szükséges akkor egy egész fotós csapat lepi el a cégedet, hogy ne mindenki által megvásárolható fotókat használjunk, hanem a fotók is csak rólad szóljanak.

 

Smile Magazin Fogászati szakmagazin

Megrendeléstől számítva 5-6 hét alatt megtervezzük a saját magazinodat (ha szöveget is kell írni akkor ez még 4-5 hetet vesz igénybe), olyan minőségben amire büszke leszel.
Ha ránk bízod a nyomdai kivitelezést, akkor azt csomagolva, házhoz szállítva, kapod meg egyenesen a nyomdából. Ezen kívül elektronikusan is elérhetővé tesszük számodra, hogy akár letölthetővé is tedd.

Egy kis bónusz!

Minden ügyfelünket kérdésekkel bombázzuk, mert a válaszok mutatnak nekünk utat, hogy a legjobbat kapd.

  • Egy (60 perc) marketing konzultáció és tanácsadás minden ügyfelünk részére adott. Igyekszünk abban is segíteni, hogy integrálni tudd a folyamataidba és a marketingedbe a magazint és minél több hasznot tudj ebből húzni.
  • Hogy a marketingben is azonnal tudd használni, bónuszként megkapsz több látványtervet (mock-up-ot), sőt megkapod a cikkeket külön-külön is, hogy azokat is külön tudd népszerűsíteni például a blogodban.

MINDEHHEZ MI SZÜKSÉGES?

Egy szerkesztő, hiszen valakinek össze kell fognia a projektet (belsős, ha szereti a kihívást, vagy külsős, ha a cégen belül ezzel nem szeretnél foglalkozni)

Szövegíró, hiszen nem árt, ha könnyen olvasható, tartalmas és érthető egy cikk. (Van ahol a munkatársak írják a cikkeket és egy szerkesztő alakítja készre.)

Stratégiai gondolkodás, mert meg kell határoznod a helyét a marketingedben (belsős hírleveleknél is szükséges).

Egy jó tördelő, kiadványtervező csapat és egy megfelelő nyomda. Természetesen ebben állunk rendelkezésedre
Ha online terjeszted a magazint, a nyomdát megspórolod, bár pár darabot digitálisan érdemes elkészíteni.

Kitartás és elszántság, mert azért munka nélkül ez sem megy.

magazinhoz-kave-is-kell

Sok finom kávé, mert az sohasem árthat és egy szép magazin mellé mindenképpen ajánlott.

NEM A LEGOLCSÓBB MARKETINGESZKÖZ, DE HOSSZÚ TÁVON NAGYON HATÉKONY.

A CIKKEK MEGÍRÁSA

Ez lehet a te feladatod is, de ha ki szeretnéd adni, akkor kb. 20-40.000 Ft+áfa-t kérnek egy hosszabb cikkért a szövegírók. Mi is be tudjuk vállalni a cikkek írását, de ahhoz is fogsz kelleni interjúk keretében, hiszen a szakértelmet te adod a szövegírót mi biztosítjuk. Egy magazin 6-10 db cikkel működik jól.

KORREKTOR

Jobb esetben a szövegíró elvégzi eme nemes feladatot, de szövegíró után is érdemes átnézni egy olvasószerkesztővel, korrektorral aki helyesírásilag, stílusilag rendet tesz a sorok között. Ez a szolgáltatás 10-15.000 Ft+áfa/cikk vagy 2 Ft+áfa/karakter árban kalkulálható.

KÉPEK

Olcsóbb megoldása stock fotók vásárlása, de speciális témában nehezen szerezhetők be releváns és jó képek. A képkatalógusok, 2-10.000 Ft+áfa/db képpel számolnak, de ha pl. a www.freepik.com oldalon nézelődsz még ennél is olcsóbb képekkel lehet feltuningolni a magazint. Egy hátránya van, hogy mások is ezeket használják.


MÁSIK MEGOLDÁS, HOGY FÉNYKÉPÉSSZEL OLDOD MEG
A PROBLÉMÁT. SOKKAL JOBB, MÁS ÁRKATEGÓRIA, CSERÉBE EZEKET SOKÁIG TUDOD HASZNÁLNIA MARKETINGED MINDEN ELEMÉBEN.

A MAGAZIN arculatának
kialakítása


70.000 Ft+Áfa

költséggel számolunk egy
design tervezet esetében.
Kérhetsz többet is, de azok hasonló
áron fognak elkészülni.

A MAGAZIN tördelése,
szerkesztése

8.000 Ft-tól egészen
12-15.000 Ft+áfa-ig

terjedhetnek az árak annak függvényében, hogy milyen oldalszámban gondolkodsz és mennyire kreatív oldalakat szeretnél, mert itt is nagyon különbözőek lehetnek a magazinok.

 

NYOMDAI
költségek

Nagyon függ a technikai paraméterektől, de általánosságban egy jó minőségű, 36 oldalas, A/4-es méretű magazin mondjuk 1000 db-ra vetített összköltsége

340-360.000 Ft+Áfa

EZ TERMÉSZETESEN NEM NEVEZHETŐ AJÁNLATTÉTELNEK, DE HOZZÁVETŐLEGESEN MÁR LÁTHATÓ AZ
A NAGYSÁGREND, AMIBŐL EGY REMEK MAGAZINOD LEHET.

TERVEZÉSI GARANCIA 



Mikor a magazin tervezési fázisban van, akkor ha nem tetszik az a design, az a tördelési mód, amit mi elképzeltünk akkor természetesen azt 
módosítani fogjuk.

PÉNZÜGYI GARANCIA 



Rendelkezünk szolgáltatási felelősségbiztosítással, így ha nagyot hibázunk és vissza kell vonnunk a magazint bizonyíthatóan a mi hibánkból, akkor jótállunk hibáinkért. Ha szükséges újra kinyomtatjuk az magazinodat.

NYOMDAI ELŐKÉSZÍTÉSI GARANCIA



Vállaljuk, hogy ha az általad választott nyomda, bármi hibát talál a szerkesztett kiadványban kivitelezéskor, azt soron kívül fogjuk javítani, hogy ez ne okozzon késedelmet.

Miért lehet egy magazin fontos számodra?

Unod már, hogy mindig mindent egy körleveleket, e-maileket? Szeretnéd, hogy a céged minden dolgozója értesüljön a fontos céges eseményekről, hírekről?

  • Ha a dolgozók száma elért egy bizonyos szintet, ami már kommunikációban nehezen követhető, készíts egy belső újságot és a problémák száma drasztikusan csökkenni fog.
  • Ha kellene egy tényleg ütős marketingeszköz, amit mindig mindenhol elismernek, készíts egy saját magazint a piacod számára, ami lehet online, de akár nyomtatott újság is. Ma még nem használják sokan.
  • Ha már régóta tervezel egy magazint elindítani.

Neked való a szolgáltatásunk, ha:

  • szakértő vagy, és szeretnél egy kitűnő marketing-eszközzel berobbanni a köztudatba
  • könyvet már írtál, így egy másik szintet szeretnél átugorni, és ezt rendszeresen szeretnéd
  • egy olyan PR eszközt keresel, ami edukál, építi a brandedet, sok helyen használható (pl. listaépítésre, kiállítások értékes anyagaként, vevőszerzésre, meglévő ügyfelek kapcsolattartására, stb.)
  • egy olyan vállalkozást vezetsz, ahol a munkatársak száma (kb. 100 felett) már nehézzé teszi a mindennapi kommunikációt, viszont szeretnéd akár egy belső hírlevéllel tájékoztatni kollégáidat a cég fontos eseményeiről
Ha értékes a magazinod tartalma és jól használod ki lehetőségeit, nagy segítségedre lesz a céged fejlődésében.

Az Infoartnet Kft. grafikai vezetője, ügyvezetője. Nyughatatlan önfejlesztő, a TEDxGyőr egyik alapítója, aki hiszi, hogy egy magazin tényleg menővé teszi a céged és segít a marketingedben. A szakma alapjait a Széchenyi István Egyetem (akkor még főiskola) hallgatói újság szerkesztésével (1996-tól) sajátítottam el, mai szemmel, kőkorszaki technológiával. Üzletszerűen 2001 óta foglalkozom kiadványszerkesztéssel, arculati tervezéssel és az utóbbi években több magazint szerkesztési feladatot is végzünk (Trafikosok Magazin, Laptopszaki, Kontent Magazin stb. ) projektet vezettem le, mely magazinok nagyban segítették megrendelőik kommunikációját.

Dolgozzunk együtt a magazinodon!
Kérj tanácsot, vagy akár azonnal ajánlatot!

Előnyök, amit nem szabad elfelejtened:

– vevők edukálása, tanítása
– a vevői elégedettség a vevői
– elköteleződés javítása
– büszkeség a munkatársak felől
– a marketingben univerzálisan
– használható eszköz
– az ajánlatoknál döntő lehet
– hogy neked van egy magazinod
– a könyv mellett is igen jól mutat egy szép és hasznos magazin.

Ha bármilyen kérdésed van, amire nem kaptad meg a választ, írd meg nekünk ezt is az űrlapon, és 48 órán belül felhívunk / válaszolunk.

TÖLTSD KI AZ ŰRLAPOT, ÍRJ EGY E-MAILT, HÍVJ FEL A +36 30 252 3394-ES SZÁMON!

6 + 2 =

Az űrlap kitöltése nem jár kötelezettséggel. Ha érdekes számodra egy magazin szerkesztése, töltsd ki bátran, és beszéljünk a felmerülő kérdéseidről. Ráérsz ezután dönteni! Ha kitöltötted máris küldjük a kérdéssorunkat, amit ha kitöltesz, sokkal tisztábban fogsz látni ebben a témában.

BÍZOM BENNE, HOGY HAMAROSAN EGYÜTT DOLGOZHATUNK!

Üdvözlettel: Nagy Zoltán

“Ha valaki felajánl egy helyet egy űrhajóban, meg ne kérdezd, hogy hová! Csak ülj be, és repülj.” – Sheryl Sandberg

Az alábbi linkre kattintva végignézheti eddigi munkáinkat a teljesség igénye nélkül, de rendszerezve.

Pin It on Pinterest

Share This