Arcot adunk a cégednek!
Hagyd, hogy megtervezzük!

Az emlékezetes első benyomásnak, a céged arculata az alapja.

Jobb arculat, hatékonyabb marketing.

Mindenki szeretne új vevőket, neked is ez az egyik fő motivációd? Ki akarsz tűnni, de a mai megjelenésed ezt nem támogatja?

Nem csodapirula a céged arculata, de ma jól kell kinézned, hogy tudj érvényesülni.

A vevőid fel kell hogy ismerjenek, az érdeklődőkben bizalmat kell hogy ébressz és ehhez először az arculatoddal fognak találkozni!

Ha a céged kicsi is, nézzen ki úgy mint a nagyok! Ha nagyobb, akkor legyen az arculat a cég stabilitásának, megbízhatóságának

A vásárlási döntések 98%-át az érzelmek befolyásolják. Az érzelmekre elsősorban vizuálisan tudunk hatni az emblémánkkal, hirdetéseinkkel, csomagolásunkkal, dekorációkkal, tehát az arculatunkkal. Mi mindent teszel azért, hogy a vevők téged válasszanak? Foglalkozol eleget a megjelenéseddel, az ajánlatod kinézetével, a weboldaladdal?
A céges arculat átalakításának költségei elenyészőek, a hozadéka, viszont hatalmas.

Légy egyedi, légy eredeti, légy különböző!

/Mark Fischer/

Korábban rengeteg arculattervező céggel dolgoztunk már együtt több-kevesebb sikerrel, de még egyszer sem találtunk ennyire precíz szakembereket, akik egy „brief” és egy közös beszélgetés után szinte azonnal tudták, hogy milyen dizájnt szeretnénk, milyenek a pontos elképzeléseink, ami a cégünk profilját illeti. Meleg szívvel tudom ajánlani a cegarculat.hu-t /Infoartnet/, mert nemcsak kedves és figyelmes csapat, hanem gyors is; mindössze 3 hét alatt végeztünk az összes alap-marketinges elemmel, melyek egy cég életében nélkülözhetetlenek (a logó megtervezésétől, a névjegykártya kivitelezésén át, egészen a social alapok kialakításáig).

Balázs Nikolett

ügyvezető igazgató, Aurora Travel

Ha törődsz a megjelenéseddel, akkor már ezzel is ki tudsz tűnni a versenytársak közül. Michael E. Gerber − A vállalkozás mítosza című könyvében a következő áll „A logó formája, névjegykártyád tipográfiai sajátosságai − mindez nem csak hatással lehet a forgalomra, hanem hatással is van rá, akár akarod, akár nem!” („Amerika vezető kisvállalkozói szakértője”)
Ez a marketinged és a márkád, egyik fő építőköve.  
NÉZZ KI VÉGRE JÓL!
Első körben tökéletes, ha elkészül vagy frissül a logó, névjegy, levélpapír, boríték, e-mail aláírás. Ha az alap rendben van, akkor a további elemek tervezése és kivitelezése már gyerekjáték lesz. Viszont haladj folyamatosan és ne hagyd abba a fejlesztést!

A jelenlegi arculatodban nem keresünk hibát, ha nem kéred!

Azért jöttél ide, mert megoldást keresel.

Mi pedig megoldásokban gondolkodunk!

Megoldjuk, hogy büszke legyél nem csak a munkáidra, hanem céged kinézetére is.

Megoldjuk, hogy a céged, márkád olyan logó alatt épüljön föl, amit mindenhol jól tudsz majd használni és alapot adjon a fejlődésedhez.

Megoldjuk, hogy a logónak minden felületre legyen egy változata, ami jól használható és ne kelljen mindig grafikusra várni, ha hirtelen szükség van rá.

Megoldjuk, hogy a névjegykártyád átadását elismerő pillantásokkal fogadja az üzleti partnered és ne legyen kérdés, mivel foglalkozol.

Megoldjuk, hogy olyan levélpapírod, olyan dokumentum alapjaid (szerződés, szállító, számla, megrendelő, teljesítési igazolás stb.) legyenek, amit egyszerűen tud alkalmazni minden munkatársad, amivel neked időt spórol.

Megoldjuk, hogy minden arculati elemed a forrásfájlokkal együtt legyen meg, mert így mindenkinek (dekoratőr, repi anyag gyártó) olyan formátumot tudsz adni ami neki megfelelő.

Megoldjuk, hogy mindegyik reklámanyagod egy rendszerbe, stratégiába illő legyen, mert a hosszú távú siker ezen is múlni fog.

Megoldásokban gondolkodunk nem problémákban, és ezek a megoldások viszonylag gyorsak. A konkurencia mindenki mellett ott van és ez jó, mert frissen tart, mert nem hagy ellustulni. A versenytárs viszont csak egy referenciapont, nem nekik hanem vevőidnek kell megfelelned.

NE FELEDD: Az arculat szükségessége független a vállalkozás méretétől. Ha kicsi vagy nézz ki nagyobbnak, ha nagy akkor pedig kutya kötelességed utat mutatni ezen a téren is.

Legyen az arculatod olyan, amilyennek mindig is elképzelted a céged, erős, nagy és ellenállhatatlan! Sarkaljon új célok elérésére, motiváljon a fejlődésre, oda ahová el akarsz jutni!

EGY KÜLDETÉSÜNK VAN, HOGY CÉGEDNEK VÉGRE LEGYEN ARCA!

 

Grafikusként, designerként soha nem könnyű velem dolgozni, mert világosan tudom mindig, hogy mit akarok, de ezt csak az érzések szintjén tudom megfogalmazni, konkrétumok szintjén szinte soha. Tudom, mit szeretnék, ha sugározna az arculat, mit szeretnék, hogy gondoljanak, ha ránéznek a logóra, milyen hatást keltsen a névjegyem és még sorolhatnám. Összességében egy előre jól meghatározott érzést szeretnék kapni. Ráadásul soha nem érem be kevesebbel, vagy mással, mint amit elképzeltem. Az Infoartnet Kft.-vel kezdettől fogva nagyon profi volt az együttműködés. Korrekt, pontos, gyors haladás és profizmus jellemezte a közös munkát. A kapott arculat pedig tökéletesen olyan lett, mint amit szerettem volna, sőt inkább túl is szárnyalta az elképzeléseimet. Nyugodtan mondhatom, hogy magasan a legjobb cég a területen, aki eddig az utamba akadt. Szívből ajánlom őket mindenkinek, akinek fontos, hogy a végeredmény valóban olyan legyen, amire büszke lehet és amit megálmodott.

A referencia itt megnézhető: //cegarculat.hu/markols-brandboard/ Laszlo Czako

Director ejecutivo/CEO, Erica Media SL.

ISMERD MEG A CSOMAGOK RÉSZLETEIT
LOGÓ ÉS AZ ALAPOK – START PACK csomag
BRAND BOARD – BRAND PACK csomag
EGY RENDES ARCULAT – COMPANY PACK csomag

Válaszd a neked megfelelő megoldást! A részletek alább!

START PACK arculati csomag
LOGÓ

3 db terv, amiből választhatsz, max. 2 módosítási kör

  • Átadás  vektoros és bitmap ( ai, JPG)
  • Színmeghatározás (CMYK, RGB)
  • Betűkészlet meghatározás

NÉVJEGYKÁRTYA

2 db változat megtervezése amiből választhatsz

  • Nyomdakész formátumban (.pdf)

LEVÉLPAPÍR

  • 2 db tervezett változat, amiből választhatsz

E-mail aláírás

  • 2 db tervezett változat, amiből választhatsz
BRAND PACK arculati csomag
Logó
minimum 3db tervezett változat, amiből választhatsz, maximum 2 módosítási körrel
4 formátumban való átadás (.ai, .pdf, .jpg, .eps)
+ színmeghatározás és (CMYK, RGB, PANTONE )
+ betűkészlet meghatározás

Névjegykártya
2 db változat megtervezése, amiből választhatsz
átadás ( .ai és .pdf)
+ maximum 5 darab névjegyet megszerkesztünk neked

Levélpapír
2 db tervezett változat, amiből választhatsz
2 formátumban való átadás (.ai és docx)

E-mail aláírás
2 db tervezett változat, amiből választhatsz
2 formátumban való átadás (.ai és .jpg)

Brandboard elkésztés
Egy arculati útmutató elkészítése ami szép, segít az arculat bevezetésben és használatában.
Meghatározzuk a kiegészítő betűkészletet, images képeket válogatunk, feltüntetjük a logót meghatározó színeket és gyönyörű kiegészítő képeken jelenítjük meg a többi elemet, amit megterveztünk, hogy büszkén tudd megmutatni. A dekorosnak, grafikusnak, nyomdásznak, online marketingesednek, a hirdetéseid készítőinek, a prezentációs anyagok gyártóinak, mind, mind hasznos információkat tartalmaznak. Egyszerűen nem lesz több kérdésük. IDŐT is spórolnak neked és nekem is.

COMPANY PACK arculati csomag
Logó
minimum 4 db tervezett változat, amiből választhatsz
maximum 3 módosítási kör
4 formátumban való átadás (.ai, .pdf, .jpg, .eps)
+ színmeghatározás és (CMYK, RGB, PANTONE )
+ betűkészlet meghatározás

Névjegykártya
2 db változat megtervezése, amiből választhatsz
átadás (.ai és .pdf) eredeti forrásfájlban
valamint nyomdai előkészített formátumban
+ maximum 10 darab névjegyet megszerkesztünk neked

Levélpapír
2 db tervezett változat, amiből választhatsz
2 formátumban való átadás
Forrásfájl .ai és docx formátumban
+ nyomdai előkészítetten

E-mail aláírás
2 db tervezett változat, amiből választhatsz
2 formátumban való átadás (.ai és .jpg)
+ akár html-ben
10 darabig elkészítjük neked

Brandboard elkésztés
Egy arculati útmutató elkészítése, ami szép, segít az arculat bevezetésben és használatában.
Meghatározzuk a kiegészítő betűkészletet, images képeket válogatunk, feltüntetjük a logót meghatározó színeket és gyönyörű kiegészítő képeken jelenítjük meg a többi elemet, amit megterveztünk, hogy büszkén tudd megmutatni. A dekorosnak, grafikusnak, nyomdásznak, online marketingesednek, a hirdetéseid készítőinek, a prezentációs anyagok gyártóinak, mind, mind hasznos információkat tartalmaznak. Egyszerűen nem lesz több kérdésük. IDŐT is spórolnak neked és nekem is.

Szórólap alap
2 oldalban, egy méretben

Kiadvány alap
4 oldalban, egy méretben

Roll-up a kiállításhoz, bemutató előadáshoz

Boríték tervezés
2 méretben

Prezentációs alap tervezése

Social alapok (Facebook cover, insta bio, linkdin) megtervezése
Maximum 3db

Valamennyi tervet átadjuk vektoros és bitmap formátumban.
Megrendeléskor vázlatdíjat kérünk a végszámla természetesen ezzel a költséggel csökkentett lesz.
LEGNÉPSZERŰBB CSOMAG!

START PACK

Logó és az alapok
139 000 Ft+ÁFA
LEGNÉPSZERŰBB CSOMAG!

BRAND PACK

+ Brand board
(arculati útmutató)
179 000 Ft+ÁFA
LEGNÉPSZERŰBB CSOMAG!

COMPANY PACK

+ alap marketing eszközök
299 000 Ft+ÁFA
;

Az céged arculata fontos! Töltsd ki az űrlapot, írj egy e-mailt, hívj fel a +36 96 415-799-es számon!

11 + 6 =

NAGY ZOLTÁN

az Infoartnet Kft. grafikai vezetője, ügyvezetője Nyughatatlan önfejlesztő, a TEDxGyőr alapítója, aki hiszi hogy az arculat a cégek igazi arcát mutatja vagy a vezetőinek? Döntsd el magad!

Ki segít abban, hogy végre egy profi céges arculattal kommuniálj?

A szakma alapjait a Széchenyi István Egyetem (akkor még főiskola) hallgatói újság szerkesztésével (1996-tól) sajátítottam el, mai szemmel, kőkorszaki technológiával. Üzletszerűen 2001 óta foglalkozom kiadványszerkesztéssel, arculati tervezéssel és az utóbbi években több nagyobb arculati és arculati kézikönyvi (Széchenyi István Egyetem, Altmob Kft., Hódmezővásárhely Város Arculata) projektet vezettem le, mely arculatokat azóta is elégedetten használnak megrendelőink. Kommunikációjuk ezzel erősebb, egységesebb és színesebb lett.

Milyen garanciát nyújtunk?

Arculat bevezetési támogatás 6 hónapig, melynek keretében ha nem működnek jól az arculat elemei a mindennapok során, akkor változtatni kell azokon. Nem újratervezzük, hanem a napi használat során felmerülő problémákat javítjuk. Nyomdai előkészítési garancia esetében, pedig bármi problémája van a nyomdának az arculati elemekkel, mi azt soron kívül kijavítjuk.


Az alábbiakban néhány munkánk!

Az Infoartnet Kft-vel végzett több éves együttműködés során mindvégig magas színvonalú grafikai tervek jellemezték a cég munkáját. Az egyetemi központi arculat mellett kampányarculatok, rendezvény dekorációk, kiadvány tervezés és számos más kisebb grafikai feladat elvégzésére is az Infoartnet Kft-t bíztuk meg. A megbízások során a rugalmasság, a sokszor szűk határidők pontos betartása jellemezte a céget. Az alapvető kommunikációs célokat, üzeneteket kreatívan ültették át a grafikai tervekbe, egyúttal a megjelenések jól adaptálhatóak voltak a különböző online és offline felületekre. A munkatársak segítőkészségét, folyamatos elérhetőségét külön kiemelném, mint pozitív tapasztalatot.

Benecz Judit

PR és marketing titkár, Széchenyi István Egyetem

Miből álljon egy cégarculat, ami a marketinged alapja lesz?

Logó (többféle formátumban), névjegy, levélpapír (elektronikus és nyomtatható verzió), elektronikus aláírás (e-mail alap). Kezdésnek ennyi egyszerre elég, de csak első nekifutásra, hiszen az arculat határainak csak a fantázia, de leginkább a pénztárcánk vastagsága szab határokat. Érdemes betartani a folytonosság elvét és mindig akkor megterveztetni egy vagy több plusz elemet, mikor arra ténylegesen szükségünk van.

Gádor Kft. logó
Gádor Kft. névjegy
Gádor Kft. levélpapír

Hogyan dolgozunk, és mi a folyamat?

A költségeket már megismerted akkor vágjunk bele!

De nem akárhogyan!

Nem egyszerűen arculati elemeket kapsz, hanem igyekszünk azzal támogatni a gyors bevezetését hogy amennyi formátumban csak kell, tőlünk azt megkapod a forrásfájlokkal és a jogokkal együtt. A tiéd lesz a licenszjog, nincsenek további költségek, hacsak nem szeretnél további elemeket terveztetni.

Szeretném bemutatni azokat a lépéseket, ahogyan mi dolgozunk egy arculaton.

1. lépés: Megismerünk

Kérni fogunk, hogy tölts ki egy 14 kérdéses briefet, mert szeretnénk jobban megismerni cégedet, céljaidat, üzeneteidet, vevőidet, stílusodat. Ebből sokkal nagyobb biztonsággal tudunk neked olyan arculatot tervezni, ami mind számodra, mind a vevőid számára szimpatikus lesz.
Egy-két kérdés a briefből: Milyen stílus áll legközelebb hozzád? Kik azok a vállalkozások, akiket konkurenciaként kezelsz?
FONTOS: NEM a családodnak készítesz logót, tehát olyanoktól kérj véleményt, akik a vevőid lehetnek, vagy kívülről látják a cégedet. Neked is tetszenie kell, mert te képviseled és te teremtesz belőle brandet, márkát.
Ezzel egy időben kiállítunk egy 40.000 Ft+Áfa-s számlát, amit mint előleg fogunk kezelni. A végszámlába bele fogjuk számolni, illetve ha mégsem találjuk el ízlésed, akkor visszautaljuk az említett összeget, tehát számodra és számunkra egyfajta garanciát fog jelenteni. A munka is gyorsabban fog haladni, hiszen ez egyfajta elköteleződést is jelent számunkra és számodra is.

2. lépés: Piackutatás
Átfutjuk a konkurenciáid elérhető grafikai anyagait, arculatát és megvizsgáljuk milyen a vizuális kommunikációjuk. Lefolytatunk egy kis kutatást, hogy milyen logók készültek már hasonló témában, esetleg hasonló névvel. Az egyik tervezésünkkor véletlenül olyan logót terveztünk, amihez némileg hasonlító változat már megszületett. Nem volt ugyanolyan, mégis többen egy nagy márkára asszociáltak azonnal, mikor meglátták. Természetesen életbe lépett az újratervezési fázis.
3. lépés: Konzultáció
Már sok mindent tudunk rólad, cégedről, vevőidről, céljaidról, de valószínű még egy-két kérdésünk lesz a igényeiddel kapcsolatban. Bemutatunk több, stílusban eltérő logót, hogy rámutass egy irányzatra, hogy melyik a szimpatikus.
Volt olyan, hogy nagyon félrevitt bennünket a kiválasztott logó és zsákutca lett belőle, viszont volt egy két projektünk, ahol pont ez segített.
4. lépés: Tervezés

Sokszor papíron készülnek el az első vázlatok, ötletek, de a tényleges tervezés már gépen történik. 3 db különböző logót fogunk tervezni a válaszaid alapján. Ha egyik vonal sem szimpatikus, akkor újratervezés történik és igyekszünk még pontosítani az igényedet. Ebből már biztosan fogsz tudni választani. Amelyik leginkább szimpatikus, azzal fogunk tovább haladni és maximum 3 módosítási kör után megszületik a logó. A logót több módon, különböző felhasználási területre is optimalizáljuk (egy szín, negatív, CMYK nyomda, Pantone szín választás), hogy minden technológiában megállja a helyét. Mire gondolunk? A logónak minden platformon képviselnie kell a brandadet. Gondolunk itt a névjegyre, levélpapírra, online felületekre, hirdetésre az újságban, munkaruhára, dekorációra az irodában, repi cuccokra, sőt óriásplakátra, autó dekorációra is. Mindenhol jól kell mutatnia és természetesen technológiailag is megfelelőnek kell lennie. A forrásfájlokat is rendelkezésedre fogjuk bocsátani, mindenféle további lincenszdíj nélkül, mert ez nem minden cégnél természetes. Még nincs vége, hiszen egy kis plusz költség fejében, ami 40.000 Ft+Áfa megalkotjuk neked a Brand boardod, ami útmutatóként fog szolgálni a további grafikai elemek kialakításához, illetve marha jól fog mutatni a falon. A színek mellé az alap betűkészlet fog kerülni, illetve néhány harmonizáló fotót is kiválasztunk, hogyha készítenek egy hirdetést, akkor könnyebb dolguk legyen a grafikusoknak.

5. lépés: A további elemek tervezése
Legnagyobb feladat a stílus megteremtése, amit rendszerint a névjegyen, levélpapíron igyekszünk elkészíteni. Ezek meghatározzák az összes többi elem alapjait is. Névjegyből is legalább 2 különbözőt tervezünk, hogy tényleg a szimpatikus irányt vegyük. Levélpapírból elkészítjük a nyomtatható Word-os verziót is, hiszen a legtöbben már csak így használják. Minden egyes elem megjelenítésére mockup-ot használunk, hiszen így sokkal jobban el tudod majd képzelni hogyan is fog kinézni az életben a névjegyed és a levélpapírod. Ezt minden elemnél elvégezzük. Az eredmény egy egységesen kinéző, jól használható kisarculat. Garanciát vállalunk arra, – Ha problémát tapasztalsz a használat során, azt kijavítjuk. – Ha a nyomda lát problémát, szintén javítjuk neked. Ma nem lehet feltalálni a spanyolviaszt, mindenhez van hasonló, ettől függetlenül különböző keresési módszerekkel utánanézünk létezik-e hasonló. Ha igen, akkor módosítunk rajta.

Ha bármilyen kérdésed van, amire nem kaptad meg a választ, írd meg nekünk ezt is az űrlapon, és mi 48 órán belül felhívunk / válaszolunk.

Töltsd ki az űrlapot, írj egy e-mailt, hívj fel a +36 96 415-799-es számon!

“Szeretek velük közösen dolgozni és újszerűt alkotni. Megbeszéljük az igényeimet, a sarokpontokat és rájuk bízom a megvalósítást, hiszen a csapat kreatív és folyamatosan képben van a legfrissebb trendekkel. Nyitottak az újdonságokra, úgy mint az Infografika, Save the date, responziv weboldal…. Egy hibájuk, hogy mindenkinek a legjobbat akarják..(:”

Petis László

ügyvezető, Altmob Kft.

Mit tegyek, ha:

„Eddig sem ezért jöttek a vásárlóim, hanem mert…” – Mi lenne ha páran ezért jönnének? Problémát okozna? Volt már olyan, hogy valamit azért vásároltál, mert jól nézett ki? Tárgyalni ugye nem tréning ruhában jársz? A céged is felöltözteted? Törődj többet a céges kinézeteddel és meg fogja hálálni!

„Csak egy logónk van, de az is régi, elavult.” – Ha a régi logó modernizálva, újratervezve az arculat és a marketing stratégia szilárd alapját képezheti, akkor mindenképpen emellett kell dönteni az ismertsége miatt. Ha a modernizálás nem lehetséges, akkor részleges vagy teljes újratervezés szükséges.

„Van logónk, levélpapírunk és egyéb elemünk is, de nehézkes a használatuk.” – Itt egy arculati átvilágítás után dönthetjük el, milyen irányt vegyen a fejlesztés, de lehet, hogy az egyes elemek újragondolásával használhatóvá válik minden munkatársad számára a meglévő arculat.

Töltsd ki az űrlapot, írj egy e-mailt, hívj fel a +36 96 415-799-es számon!

11 + 3 =

„Elég a dumából, csak CSINÁLD” – Bryan Tracy

(Ha nem ismernéd a kis könyvet, mert hogy ez a címe, azonnal nézz utána és olvasd el, hidd el megéri!)

Pin It on Pinterest

Share This