Egy építőipari cég megbízása, akik ki akarnak tűnni abból a tömegből. Szerencsére vagy éppen ellenkezőleg, azért egy kis tervezéssel és ésszerű használattal a legtöbb építőipari cég elé tudnak kerülni, ebből a szempontból. Az egyszerűség a praktikum és a használhatóság volt az elsődleges kulcsszavak a briefben. Igyekeztünk a megrendelő által támasztott feltételeket maradéktalanul teljesíteni.
Blogtartalmak
- Mikor érdemes arculatot váltani és mikor kellene, hogy válts? 2022-02-12
- 5 infografika készítő webes alkalmazás, melyeket érdemes kipróbálnod! 2021-08-11
- Mit használjunk a Facebook Analytics megszűnése után? 2021-06-29
- Szerintem neked is foglalkoznod kellene a marketinggel 2021-02-18
- Tipográfia alkalmazása a weboldalon 2021-01-28
- 5 ingyenes videószerkesztő program, ami a hasznodra lehet! 2021-01-06
- Ismerje meg a Google Analytics új szolgáltatását 2020-11-11
- Így segíti az Adobe Acrobat Reader a kommunikációt a grafikussal 2020-10-27
- Pantone történelem és színkommunikáció az RGB, CMYK és RAL színrendszerekkel 2020-09-14
Címkék
4P modell
analitika
arculat
arculati kézikönyv
Arculattervezés
arculattervezés győr
Brand
Brand board
cégarculat
design
dtp
facebook
garancia
grafika
győr
hitelesség
kiadvány
kiadványszerkesztés
kiadvány szerkszetés
kiállítás
kommunikáció
kreativitás
kreatív szerkesztés
két oldalas névjegy
kétoldalas névjegy
könyvszerkesztés
logó
logótervezés
Magazin
marketing
marketingérték
márkaépítés
NFC
Névjegy
online marketing
papír
pinterest
profi
QR kód
SSL kulcs
szerkesztés
tartalommarketing
tervezés
tördelés
web
Instagram Feed
Something is wrong.
Instagram token error.
Follow
Load More